Тепер он-лайн сервіс оцінки якості обслуговування – Revizion, з’явився і в маршрутках Житомира. Тепер і у маршрутних таксі Житомира з’явились наліпки з QR-кодом. Відсканувавши його смартфоном пасажири можуть залишити відгук про свою поїздку у кожному конкретному автобусі.
«Послугами маршруток користуються багато житомирян. Але, часто, обслуговування і умови проїзду в них можуть бути неналежні. Наш сервіс дозволяє легко та швидко надіслати відгук, який дійде безпосередньо до перевізника та в міську раду для їх оперативного реагування. Просканувати QR-код з коротким посиланням можна через камеру смартфону або за допомогою спеціальної програми-сканеру, або Viber чи Facebook», – зазначив Сергій Шапіренко, співзасновник сервісу Revizion.
Читайте також: Житомиряни можуть залишити скаргу чи відгук про лікаря, відсканувавши QR-код
«Оцінка, оперативність та зручність в обробці – це ті переваги сервісу, яким ми раді доповнити наші джерела збору відгуків житомирян на послуги транспорту в місті. Сподіваємось на співпрацю із Revizion у розміщенні QR-кодів і у тролейбусах, трамваях та нових автобусах. Це дозволить об’єктивно визначити пріоритети змін ринку перевезень у місті», – зазначив Дмитро Ткачук, заступник міського голови.
Довідково: Revizion – це перший незалежний сервіс на просторах України, який збирає оцінку якості обслуговування та відгуки реальних клієнтів, на основі яких покращується сервіс і обслуговування громадян.
Читайте також: Оформити "Картку житомирянина" можна в готелі та райраді