Home Місто Звернення на «гарячу лінію» Житомирської ОДА особисто контроює Гундич

Звернення на «гарячу лінію» Житомирської ОДА особисто контроює Гундич

724

 Звернення, які надходять від жителів області на «гарячу лінію» 42-02-02, перебувають на особистому контролі голови ОДА Ігоря Гундича. За тиждень роботи лінії 57 жителів області звернулися із різними проблемними питаннями.


«Гаряча лінія», яку анонсував під час прес-конференції Ігор Гундич, розпочала роботу 12 березня.

Упродовж тижня 57 жителів з районів області та м. Житомир залишили різноманітні звернення за тел. (0412) 42-02-02.

Із проблемними питаннями звернулись 43 громадяни. Серед найпоширеніших звернень – актуальні питання соціального захисту, заборгованості заробітної плати, стану місцевих доріг та пільгового проїзду транспортом, виплати аліментів тощо.

Крім цього, Ігор Гундич нещодавно озвучив, що через «гарячу лінію» можна буде особисто поспілкуватися з головою ОДА. І вже 14 жителів звернулися для запису на розмову із керівником області.

Оператори «гарячої лінії» реєструють всі звернення громадян та відразу ж направляють їх у відповідні структурні підрозділи ОДА. Про вирішення звернень також повідомляють жителів області. 

Звернутись на «гарячу лінію» голови ОДА Ігоря Гундича можна за телефоном (0412) 42-02-02. Лінія працює у будні дні з 09.00 до 18.00 год.
 
Нагадаємо, що «гаряча лінія» є простим і зручним для жителів області способом комунікації з керівником області та оперативним вирішенням проблемних питань.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here