Home Гроші Близько 80% компаній світу використовують соцмережі для реклами

Близько 80% компаній світу використовують соцмережі для реклами

143

Соціальні мережі визнали одними із найкращих рекламних компаній, які дуже ефективно просувають той чи інший товар або послуги. Зараз близько 80% компаній світу використовують цей інтернет-ресурс для маркетингових цілей.

Останні статистичні дані показують, що все більше компаній переходить до використання платної реклами і оголошень в соціальних мережах, поступово відмовляючись від повідомлень в стрічках користувачів Twitter і відправки приватних повідомлень у Facebook.

За даними дослідження Pivot Conference, дві третини опитаних маркетологів використовують платну рекламу в соціальних мережах, і близько 54% з них задоволені отриманими результатами. 18% маркетологів, які ще не користуються можливостями таких мереж, планують почати робити це вже наступного року.

Реклама в Twitter і Facebook складає велику частину від усієї реклами в цьому сегменті, але Twitter все ще трохи відстає від найбільшої соціальної мережі. 90% респондентів використовують Facebook для розміщення реклами, тоді як Twitter в даному випадку належить лише 78% ринку.

Опитування показало також зростаючу кількість рекламодавців і на таких інтернет-майданчиках, як Linkedin, YouTube і FourSquare. За оцінками фахівців, близько 20% рекламних компаній почнуть працювати з цими порталами вже у наступному році.


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here