Home Гроші Із 1 серпня внесення готівки через термінал вимагатиме номера телефону

Із 1 серпня внесення готівки через термінал вимагатиме номера телефону

Для того, аби поповнити картку готівкою через термінал, потрібно буде обов’язково вводити номер телефону платника. Такі зміни вступлять у силу вже з 1 серпня – почне діяти постанова правління Нацбанку  № 90 “Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України” та № 89 “Про внесення  Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні”.

До квитанцій будуть додаватися реквізити, які формуються під час здійснення готівкових операцій з використанням платіжних пристроїв, зокрема через термінали. Сюди ж додали номер телефону платника.

Тому з 1 серпня для зарахування коштів на рахунок через термінал платник повинен:

  • ввести номер свого мобільного телефону на екрані терміналу;
  • отримати на цей номер одноразовий пароль (шляхом повідомлення або за допомогою телефонного дзвінка);
  • ввести на екрані терміналу одноразовий пароль, що підтверджує згоду на виконання платіжної операції;
  • отримати квитанцію.

Яких операцій стосуються?

Ці вимоги стосуються операцій з унесення готівки для її зарахування на рахунки за допомогою терміналів.

Це не поширюється на популярні платежі:

  • сплата комунальних платежів (квартплата та комунальні послуги, стаціонарний телефонний зв’язок, телебачення, електроенергія, газ, інтернет, охорона);
  • оплата квитків для залізничних  перевезень (включаючи приміські);
  • оплата проїзду в міському і приміському транспорті (включаючи оплату електронних квитків для проїзду в такому транспорті);
  • оплата маршрутних пасажирських перевезень;
  • поповнення проїзних і транспортних карт для проїзду в міському і приміському транспорті;
  • сплата податків, штрафів, адміністративних послуг, зборів та інших платежів до бюджету.