Як розповіла "Донбасу" керівник експертно -аналітичного відділу Ніна Кільдій, назви і дизайн упаковок деяких продуктів на основі молока з додаванням рослинних жирів створюють у вітчизняного споживача помилкове враження, що вони є натуральними молочними продуктами.
Найбільше претензій до ТМ «Тульчинка» , яку виробляє компанія «Терра Фуд».
Сім її немолочних продуктів можна прийняти за «справжні». Також не витримує в цьому плані критики продукція Старокостянтинівського молочного заводу і імпортна «АрлаФудз».
Сирний продукт «Гауда Особлива» імітує реальне найменування сиру «Гауда» , – пояснює Ніна Кільдій. – На лицьовій стороні упаковки відсутня вказівка на те, що фактично це – сирний продукт! Так само , як і «голландець», який «маскується» своєю назвою під сир «Голландський», і «Руський» .
Рослинно-вершкову суміш «Тульчинка» виробник не соромиться позначати позначкою «№ 1». Це однозначно сприймається покупцем як продукт високої якості, а отже, і найбільш корисний і, звичайно ж, натуральний. Але в даному випадку це абсолютно не так, каже експерт.
Жирність у 72,5 % відповідає стандарту для масла «Селянське». На цьому 100-відсоткова «молочність» продукту закінчується, але на лицьовій стороні упаковки немає ні слова про те, що він містить суміш тваринного і рослинного жирів.
Фактично фальсифікатом можна вважати і «Масло солодковершкове екстра» під назвою «Aura», яке виробляє в Житомирській області ДП «Ружин – молоко». Адже воно містить немолочний жир.