Home Гроші Мережа побутової техніки тестувала знижки на житомирянах

Мережа побутової техніки тестувала знижки на житомирянах

Мережа супермаркетів цифрової та побутової техніки "Технополіс" оголошує про старт інноваційної для України програми лояльності "Техно +".  В її основі – система "Захист ціни", яка гарантує кращі ціни на товари в мережі "Технополіс". У мережі магазинів побутової техніки та електроніки "Технополіс" протестована нова програма для постійних покупців – "Техно +".

Тестування відбувалося в двох магазинах мережі, що знаходяться в місті Житомир. За результатами тестування прийнято рішення про запуск нової бонусної програми у всіх магазинах "Технополіс".

Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Захист ціни" ґрунтується на моніторингу цін, який проводиться щотижня незалежним агентством.

Бонуси клієнту, який придбав техніку, нараховуються автоматично. Система прозора і не вимагає від покупця жодних додаткових дій.

Про зарахування бонусів на картку миттєво приходить повідомлення в СМС-повідомленні або по електронній пошті. Відтепер, при покупці цифрової та побутової техніки більше немає необхідності порівнювати ціни товарів на сайтах, ходити по супермаркетам і вишукувати акційні пропозиції.

Завдяки системі "Захист ціни" клієнт автоматично отримує бонус один до одного за кожну гривню різниці в цінах з товарами конкурентів. При цьому від клієнта не потрібно ніяких додаткових дій.

Вперше в Україні, впроваджуючи на ринку європейські стандарти, мережу цифрової та побутової техніки "Технополіс" запроваджує програму лояльності, яка заснована не на дисконті, а на більшій вигоді для споживача.

"Наша програма є унікальною, тому що пропонує гарантію цін і повернення грошей без участі покупця. Такий інноваційний підхід дозволяє клієнтам витрачати менше часу на пошук потрібного товару, і завжди гарантує правильний вибір", – пояснює начальник відділу з питань підвищення лояльності клієнтів "Технополісу" Ілона Мостова.