Home Гроші Мережа побутової техніки тестувала знижки на житомирянах

Мережа побутової техніки тестувала знижки на житомирянах

102
0

Мережа супермаркетів цифрової та побутової техніки "Технополіс" оголошує про старт інноваційної для України програми лояльності "Техно +".  В її основі – система "Захист ціни", яка гарантує кращі ціни на товари в мережі "Технополіс". У мережі магазинів побутової техніки та електроніки "Технополіс" протестована нова програма для постійних покупців – "Техно +".

Тестування відбувалося в двох магазинах мережі, що знаходяться в місті Житомир. За результатами тестування прийнято рішення про запуск нової бонусної програми у всіх магазинах "Технополіс".

Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Захист ціни" ґрунтується на моніторингу цін, який проводиться щотижня незалежним агентством.

Бонуси клієнту, який придбав техніку, нараховуються автоматично. Система прозора і не вимагає від покупця жодних додаткових дій.

Про зарахування бонусів на картку миттєво приходить повідомлення в СМС-повідомленні або по електронній пошті. Відтепер, при покупці цифрової та побутової техніки більше немає необхідності порівнювати ціни товарів на сайтах, ходити по супермаркетам і вишукувати акційні пропозиції.

Завдяки системі "Захист ціни" клієнт автоматично отримує бонус один до одного за кожну гривню різниці в цінах з товарами конкурентів. При цьому від клієнта не потрібно ніяких додаткових дій.

Вперше в Україні, впроваджуючи на ринку європейські стандарти, мережу цифрової та побутової техніки "Технополіс" запроваджує програму лояльності, яка заснована не на дисконті, а на більшій вигоді для споживача.

"Наша програма є унікальною, тому що пропонує гарантію цін і повернення грошей без участі покупця. Такий інноваційний підхід дозволяє клієнтам витрачати менше часу на пошук потрібного товару, і завжди гарантує правильний вибір", – пояснює начальник відділу з питань підвищення лояльності клієнтів "Технополісу" Ілона Мостова.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here