Головна Гроші Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах

Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах

85
0
Продавці, готуючи передноворічні знижки, міняють цінники на вдвічі дорожчі, а потім пропонують товар ніби-то зі знижкою 50%, з"ясували журналісти програми "Гроші".
 
Українські маркетологи професійно грають на людській жадібності. І роблять це абсолютно законно. Завищити ціну вдвічі, а потім продавати за тою ж ціною в Україні – не злочин, кажуть експерти.

"Це виходить хитрість, але це не можна назвати обманом. Це тепер приватна власність і кожен має право", – коментує ситуацію перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів Ірина Назаревич.

Професійні рекламісти отримують шалені гроші за те, що придумують, як краще надурити покупця. Усі ці розводи у маркетингу називаються просто – хороший рекламний хід.

Крім того, журналісти перевірили акційні товари, заради яких покупці ходять у один і той же супермаркет цілий рік. З"ясувалось, за європейськими брендами зазвичай ховають китайський непотріб. Так, ніби-то французький посуд, який продавався по акції в одному з супермаркетів країни виявився китайським.

"Практично ніякого відношення до Франції немає. Це російський бренд, російський посуд, який випущений в Китаї. Більше того на території Росії цей бренд неодноразово наказувався", – розповідає телеведучий Віктор Литовченко.
 

ТСН.ua 


Warning: Undefined array key "sort" in /var/www/rbkudzhj/1.zt.ua/wp-content/plugins/td-composer/legacy/common/wp_booster/td_data_source.php on line 602

ЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here