У травні 2013 року через сервіс продажу електронних квитків ПриватБанку було продано більше 100 тисяч квитків на транспорт, у тому числі 91 тисяч іменних залізничних квитків. Всього ж з початку роботи сервісу ПриватБанку з продажу електронних квитків (лютий 2012 року), жителі України купили через каси та інтернет-сервіси банку вже понад 1,2 мільйона квитків на поїзди, літаки та автобуси.
"Купівля квитків на потяг через Інтернет або наш термінал стала кращим сервісом в Україні, сьогодні кожен третій електронний квиток на поїзд і кожен другий автобусний квиток продається через ПриватБанк, – говорить керівник Напрямки "Електронні квитки” ПриватБанку Христина Кармазіна. – Ми не просто надаємо можливість купити квиток, але і консультуємо клієнтів і забезпечуємо підтримку від моменту бронювання місця до посадки у вагон".
У ПриватБанку очікують майже двократного зростання продажів електронних квитків за підсумками відпускного сезону і впровадження системи посадки за електронними квитками на потяги категорії "Інтерсіті". При цьому, зростатиме обсяг продажу квитків через Інтернет – вже сьогодні більше 60% клієнтів банку купують квитки на поїзд через інтернет-банк і мобільний додаток Приват24.
Крім того, з початком нового футбольного сезону можливість купувати у себе вдома або в офісі квитки на ігри улюбленої команди зможуть вболівальники не тільки дніпропетровського "Дніпра", але й інших грандів футболу – донецького "Шахтаря", київського "Динамо" і львівських “Карпат”.
У Житомирі від початку роботи сервісу житомиряни придбали більше 2000 квитків на поїзд, автобус чи літак.
Житомирське регіональне управління ПриватБанку обслуговує 500 тис рахунків індивідуальних клієнтів, 5944 корпоративних клієнтів.
В Житомирській області працює 75 відділень, 214 банкоматів, 191 терміналів самообслуговування.
Прес-служба Житомирського РУ ПриватБанк