На вимогу Антимонопольного комітету України (АМКУ) торговельні мережі знизили роздрібні ціни на молочні продукти в середньому на 10-15%, на твердий сир – до 25%, на охолоджене м’ясо птиці – на 5%.
У Житомирській області ціни на молочні продукти знизились на 8%.
Зокрема, в Кіровоградській області ціни на молоко, вершкове масло і сметану знизилися в середньому на 10%, в Закарпатській, Одеській областях – на 8%, у Харківській, Запорізькій, Луганській та інших областях – на 5%.
За даними АМКУ, зниження роздрібних цін на твердий сир продсетямі в Дніпропетровській та Хмельницькій областях в середньому склало 15%, в Харківській, Луганській, Одеській, Чернігівській – на 10%.
При цьому найбільше зниження цін на твердий сир зафіксовано в Рівненській області, зокрема, в мережі супермаркетів ТОВ «Арго-Р» твердий сир «Лицар» ТМ «Шостка» подешевшав на 25%.
Крім того, АМКУ відзначає, що рітейлери «Метро Кеш енд Кері Україна», «АТБ-маркет», «ПАККО-Холдинг», «ЕКО», «Фудмаркет», «Ашан Україна», «Адвентіс» та «Фуршет» зобов’язалися забезпечувати економічно обгрунтовані ціни на молочні продукти, твердий сир та на охолоджене м’ясо птиці та укладати з виробниками прямі контракти на поставку цих товарів.
Нагадаємо, що АМКУ зобов’язав 10 найбільших торговельних мереж країни знизити роздрібні ціни на молочні продукти та м’ясо птиці симетрично зниженню оптових цін виробниками, з якими укладені договори на постачання такої продукції. Свої вимоги комітет адресував ПрАТ «Фуршет», «Мегамаркет», «АТБ-маркету», «ПАККО-Холдингу», торгово-промислової корпорації Fozzy Group, «ЕКО», «Метро Кеш енд Кері Україна», «Фудмаркет», «Ашан», «Адвентіс».