13,5 тис. грн повернув чоловік у Звягелі від адміністрації СТО після неякісного ремонту автомобіля. Зокрема, на СТО чоловіку двічі ремонтували автомобіль, однак проблема не зникла.
“Адміністрацією СТО було порушено терміни проведення ремонтних робіт, щодо яких було досягнуто домовленостей раніше. Зрештою, по поверненню додому споживач відмітив, що після виконання ремонтних робіт недолік проявився знову, про що він у телефонному режимі повідомив адміністрацію СТО.У відповідь на звернення йому пообіцяли його усунути, в звязку з чим він знову привіз автівку на станцію технічного обслуговування, де упродовж тижня замість обіцяних 3-х днів йому ремонтували автомобіль.
Проте, і після повторного ремонту проблема не зникла, в результаті чого споживач відмовився від запропонованого втретє чергового гарантійного ремонту і звернувся з проханням до адміністрації СТО компенсувати кошти оплачені ним за проведені неякісні ремонтні роботи та кошти витрачені на пальне”, – повідомили в Держпродспоживслужбі області.
Чоловік звернувся захистом своїх споживацьких прав до Держпродспоживслужби. Спеціалісти надали детальні роз’яснення вимог чинного законодавства у сфері захисту споживачів заявнику. Спірне питання врегулювали, а чоловіку відшкодували 13,5 тис. грн.