Рік екс-заступник міського голови Микола Боровець ніде не працював і перебував на обліку в центрі зайнятості. За цей час встиг кілька разів з’їздити на Майдан, а новини міста читав в інтернеті.
Каже, що після звільнення йому телефонували журналісти і просили поспілкуватися, але з часом все минулося.
Зустрітися із представниками ЗМІ Боровець все-таки вирішив після того, як його звільнили з посади керівника Дочірнього підприємства «Житомирський облавтодор», де він встиг пропрацювати рівно місяць.
Втім, навіть цього часу йому вистачило, аби побачити як працює ця система і що в цій країні після революції нічого не змінилося, а навпаки – все стало більш корумпованим.
Зустріч з Боровцем телефоном анонсували представники прес-служби міськради. Екс-заступник міського голови каже, що не вміє організовувати такі заходи і спеціально звернувся по допомогою.
Журналістам він розповів, що принаймні в приміщенні міськради нині відчувається інша атмосфера, ніж кілька місяців тому.
Спочатку Боровець розповів трохи про структуру підприємства, яке він очолював ще день тому, а потім про махінації, що там відбуваються та причину свого швидкого звільнення.
«Житомироблавтодор» є дочірнім підприємством "Служби автомобільних доріг" і займається виробничими питаннями – обслуговує, утримує і забезпечує безпеку на дорогах області. При цьому, існує ще дві приватні структури – ПП "Автомагістраль" та СТОВ "Агроресурс", з якими доводиться ділити замовлення.
Боровець відзначає, що саме цим фірмам віддають найбільш ласі шматки роботи і відповідно фінанси, а "Житомироблавтодор" хочуть зробити банкротом та розпродати майно. Всю цю ситуацію ймовірно контролють зі столичних кабінетів.
Працівники облавтодору – 1200 осіб, 3 місяці сидять без зарплатні, а їх робочий тиждень триває 2-3 дні. У підприємства також єборги по сплаті податків, але жодних коштів на їх погашення досі не надійшло. "Служба автомобільних доріг" винна своєму дочірньому підприємству 23 млн і справа вже не перший місяць у судах, але її навмисно затягують, а гроші віддавати не спішать.
За місяць роботи Боровця "Служба автодоріг" отримала спочатку транш у 7 мільйонів, а потім ще 5 мільйонів, але ці кошти були передані згадуваним приватним структурам, а не автодору.
Далі Боровець озвучив інформацію про продаж двох об’єктів, які перебувають на балансі ДП «Житомироблавтодор» у Попільнянському районі та Зарічанах, вартість яких оцінили в 241 та 385 тис. відповідно. Хоча, за підрахунками екс-керівника підприємства, справжня ціна коливається в районі 3-4 мільйонів.
Попри спроби розібратися в ситуації і не дозволити продаж об’єктів за низькими цінами, аукціон таки провели, але в Києві і без особистої присутності начальника підприємства, на балансі якого вони перебувають.
"Мене на аукціоні не було, але мені сказали написати довіреність. Я й досі не бачив протоколів про повторну оцінку цих обєктів, але казали, що там кілька тисяч тільки накинули, – пояснив Боровець. – До Попільнянського комплеку будівель і споруд №2 входять адмінбудівлі, виробничі приміщення, трансформаторна станція, котельня, бетоносховище, залізнична дорога. У Зарічанах – це нова база понад 1000 кв. м. з майстернями та приміщеннями. Мене 16 липня викликали в Київ і попросили підписати вже договір їх купівлі-продажу, але я відмовився. Сказали, щоб писав заяву на звільнення або мені пришлють наказ. Вже наступного дня надіслали наказ і вже відомо, що на цю посаду призначили нову людину з Рівненщини – Удовиченка Петра Вікторовича. Можливо, він усе підписує".
Юлія ДЕМУСЬ