У Житомирі жінка виявивши несправність нового телефона, змогла повернути витрачені на нього кошти.
Про це повідомляють на сайті Держпродспоживслужби
"До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло письмове звернення мешканки області , яка придбала мобільний телефон вартістю 4999 грн. у суб’єкта господарювання, який здійснює торгівельну діяльність у м.Житомирі.
Після здійснення покупки споживач виявила певні недоліки у телефоні, які значно ускладнювали процес його подальшої експлуатації, у зв’язку з чим звернулась до сервісного центру. Так як проблему по суті вирішено не було, споживач зі скаргою звернулась безпосередньо до ГУ ДПСС . В ході розгляду звернення спеціалістами управління захисту споживачів здійснено позапланову перевірку у суб’єкта господарювання , який здійснює реалізацію зазначеної продукції. Так, суб’єкту господарювання було надано роз’яснення щодо порушення ним вимог Закону України «Про захист прав споживачів», в результаті чого споживачу було повернуто кошти за телефон в сумі 4999 грн", – йдеться у повідомленні.