Якось, повертаючись зі спортзалу Назар Двірченко, випадкового зустрівся із чоловіком, у якого був протез ноги. Пригадує, що незнайомець зніяковів, коли зрозумів, що погляд хлопця сфокусувався на його кінцівці.
Вже тоді у Назара виник певний задум, реалізувати який зумів через кілька років, створивши спільно зі своїм колишнім командиром роти – десантником 95 бригади Олександром Сурмачем, бренд одяг «Palai». Наголошують, що основна мета їх діяльності – привертати увагу до потреб ветеранів війни, які отримали важкі поранення й ампутації на фронті, допомагати їм повертатися до звичного ритму життя завдяки спортивній реабілітації.
Нещодавно побратими запустили лімітовану колекцію жіночих і чоловічих футболок із символікою бренду. Їх особливість в тому, шо один рукав – коротший за інший та прикрашений орнаментом. Вартість одного виробу – 870 грн. Купити можна у магазинах «Я – українець» в Житомирі та Бердичеві, замовити доставку поштою з офіційної сторінки «Palai» в мережі Інстаграм.
Частина прибутку від реалізації футболок (25%) йтиме у Благодійний фонд «Палай», що є амбасадором проєкту «Вдячність героям» і допомагає воїнам адаптуватися до нових умов життя з обмеженими можливостями, забезпечуючи спортивну реабілітацію. Власне, це комплекс спортивно-туристичних заходів для ветеранів задля їх повернення до цивільного життя через спорт, а також прояв поваги та шани до героїв від українського народу. Перший заїзд має пройти на території санаторію в Трускавці і стати платформою для фізичної та психологічної реабілітації військових.

У рамках цього проєкту будуть використані різні спортивні дисципліни – «CrossFit», бойове мистецтво джіу-джитсу, підйом у гори, прогулянки на конях та квадроциклах, а також з військовими будуть працювати реабілітологи та психологи, які пройшли спеціальне навчання в Ізраїлі.
Організатори переконані, що саме спорт та робота з фахівцями високого рівня допоможуть учасникам адаптуватися до нового життя, зміцнити своє тіло та дух.

«Зараз я займаюся волонтерською діяльністю, але багато років був військовослужбовцем ЗСУ, брав участь у бойових діях, був змушений звільнитися за сімейними обставинами. Ми маємо багато планів, яким чином допомагати і підтримувати ветеранів війни, працюємо над тим, аби втілити це все у життя. Бренд «Palai» – один із першочергових кроків. В основі цього бізнесу – благодійна складова, але також ми маємо лишати кошти, аби розвивати справу, збільшувати асортимент, щоб мати можливість донатити й надалі, – – каже колишній розвідник, один із засновників бренду Назар Двірченко. – В Україні поступово закріплюється певний ритуал – при зустрічі з військовим покласти долоню на серце на знак вдячності за службу. Ми ж хочемо підготувати петицію, аби на державному рівні був День підтримки людей з ампутаціями. Щодня таких стає все більше й більше, вони разом з нами гуляють одними вулицями, користуються громадським транспортом, відвідують заклади, продовжують жити і працювати, але, аби дійти до цього, мають подолати важкий шлях роботи над собою, самосприйняття, пройти фізичну, психологічну реабілітацію. Ці люди повертаються з фронту і місяці проводять у лікарняних установах, реабілітаційних центрах в Україні та за кордоном і все заради того, аби хоча б на крок наблизитися до того життя, що було до війни, поранень, ампутації й протезування. Власне, футболки «Palai» – це і є наше з вами «дякую» за ту самопожертву, яку зробив кожен ветеран, аби стримати ворога, відстоявши мир і спокій в країні, втративши здоров’я, кінцівки. Купуючи і одягаючи футболку, ми не на словах, а на ділі, демонструємо свою підтримку, солідарність і робимо внесок у розвиток проєкту «Вдячність героям»: кожен донат для благодійного фонду «Палай», частина від оплати за одяг конвертується у допомогу конкретному захиснику чи захисниці. Крім цього, діє ще одна акція: купуючи одну футболку поло, ви автоматично даруєте другу таку ж воїну. Це все разом з іншою допомогою ми будемо передавати військовим і звітувати публічно».
Юлія Демусь