Студентки створили для дітей застосунок “Книгар” з доповненою реальністю

477
0

Студентки створили застосунок «Книгар» з доповненою реальністю для дитячого коміксу «За небокраєм: велике космічне прибирання», яка присвячена проблемі космічного сміття: уламки ракет, супутники, навіть інструменти, що випали з рук астронавтів. Їхніми помічниками, як не дивно, стали екрани телефонів та планшетів і технологія доповненої реальності.

Хай там що, а найцікавішим для будь-якого читача залишаються не бібліотеки, а їхній вміст – книги. Це особливо стане в нагоді батькам, які прагнуть привернути увагу своїх дітей до книг і читання. Для наймолодших читачів є багато оживаючих 3D картинок, і навіть цікава гра, де потрібно маленьким дослідникам сортувати сміття по відповідних контейнерам.

“Нещодавно світ побав новелу, дитячий комікс яку написали 2 нідерландські дитячі письменники, має вона назву «За небокраєм: велике космічне прибирання», і дуже цікаво те, що метою створення цієї цього твору було ознайомлення маленьких читачів із дуже великою проблемою. З проблемою засмічення космосу, ідея полягає в тому, що дитина читає, і в цей же час вона може візуалізувати і побачити картинку, кожну окрему сторінку, яка оживає саме за допомогою даного мобільного застосунку. Ще є елемент навчання в грі, яку можна також запустити на окремій сторінці цього коміксу, такий спосіб можна сортувати сміття саме в рамках даного мобільного застосунку. І тут же не просто дитина бачить картинку і бачить героїв, а вона вже сама приймає безпосередню участь у вирішенні цієї проблеми”, – розповіла Ольга Неколюк, менторка лабораторії інжинірингова школа noosphere.

Студентка Марія, розповіла про історію створення застосунку та чим вони надихнулися при роботі над додатком «Книгар».

“Ми розробили застосунок з використанням доповненої реальності, які називаються «Книгар». Ми надихнулася історією, яка описана у книжці «За небокраєм: велике космічне прибирання», і захотіли візуалізувати її застосунку. Цей застосунок має в собі 3-D об’єкти та анімації, які доповнюють нашу книжку“, – розповідає Марія Вакуленко, студентка інжинірингової школи noosphere.

Вебдизайнерка Ірина, розповіла, що для гри вони обрали доповнену реальність задля того як найкраще візуалізувати персонажів та проблематику цієї книги, створити інтерактив. Саме тому, дітям буде цікавіше читати та одразу ж переглянути анімації на смартфоні.
Над застосунком працювали вони командою з трьох людей, це два веб-дизайнера та один розробник програмного забезпечення, сама розробки програми у дівчат зайняла три місяці.

Чи були складнощі зі створенням, нам розповіла Ольга Миненко.

“Звісно, у нас були деякі складнощі зі створенням і ми успішно їх долали, і в кінці мали застосунок, який ми бачили на початку”, – розповідає Ольга Миненко, співрозробниця застосунку «Книгар».

Підписуйтесь на «Перший Житомирський» у соцмережах:
Telegram
Facebook
Instagram
YouTube
TikTok

Previous articleЖителя Вінничини ошукали майже на 200 тис грн при покупці авто
Next articleПрикордонники Житомирщини виявили чергову вантажівку з нелегальним лісом-кругляком

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here