Home Місто 3D-іграшки: що подарувати дитині?

3D-іграшки: що подарувати дитині?

Класичні м’які іграшки та ляльки в певному віці набридають дітям. Хочете по-справжньому здивувати дитини – подаруйте йому 3D пазли, трансформери конструктор, лего, 3D-головоломку.

Дитячі психологи відзначають, що такі іграшки вкрай корисні для повноцінного розвитку дитини:

• спроба зібрати іграшку розвиває обидві півкулі мозку, що відповідають за творчий потенціал і логічне мислення;

• збірка розвиває дрібну моторику, яка благотворно впливає на активізацію мозкової діяльності;

• колективна робота над великим конструктором покращує соціальну адаптацію дитини, створює неформальні взаємини зі старшими дітьми і батьками.

Враховуємо вік і стать дитини

Для самих маленьких створені безпечні конструктори з великих сегментів, які дитина може сміливо гризти, але при цьому не зможе випадково проковтнути.

Для дітей старшого віку цікаві конструктори-кубики, на присосках, м’які, килимки, пазли-картинки.

У віці 3-6 років педагоги рекомендують вибирати сюжетні пазли і конструктори, які знайомлять дитину з природою і основами геометрії, фізики, динаміки. Діти люблять збирати замки, міста, тварин, комах, чоловічків, казкових персонажів.

Для дошколят цікаві конструктори:

• на магнітах;

• музичні інструменти;

• технічні; навчальні;

• мозаїки.

Для школярів молодших класів просто зібрати фігурку – вже не цікаво. Фантазію дитини розвивають:

1. конструктори-трансформери, здатні перетворювати динозавра в літак або спорткар;

2. з рухомими елементами, «пожвавлюють» іграшку, яку дитина створив сам;

3. з радіоуправлінням.

Для дітей старше 10 років популярні сіткові конструктори, лабіринти, оптичні, криволінійні. Особливий захват маленьких дослідників викликають точні моделі знаменитих кораблів, будівель, машин. Початківці конструктори із задоволенням збирають мікрофони, годинник і радіо, які працюють після їх складання.

Об’ємні іграшки

Жорсткі інструкції змушують дитини виробляти навички лінійного мислення, тактичного планування, підпорядкування заданим правилам. Обов’язково ознайомте дитину з інструкцією і роз’ясніть, що перед початком збирання необхідно добре ознайомиться з усіма деталями: найменша помилка призведе до переробок.

Розбираючись в технічних деталях проекту, дитина вчиться читати креслення, розбиратися з принципами об’ємного з’єднання деталей і розуміти ціну допущених помилок. При цьому кінцевий результат активізує творчий потенціал дитини.