Home Влада Через місяць після погіршення якості води у Житомирі влада скликала комісію з...

Через місяць після погіршення якості води у Житомирі влада скликала комісію з ТЕБ та НС

738

Комісію з питань ТЕБ та НС щодо якості провели у Житомирі 30 липня, через місяць після того, як люди почали обурюватися кольором і запахом води.

27 липня працівники водоканалу відкрили пожежні гідранти у 21-й точці міста та промили всю міську мережу. Наразі щоночі продовжують процес промивання забруднених мереж відповідно до звернень споживачів.

Із понеділка, 2 серпня водоканал разом з Інститутом гідробіології встановлюватимуть причину високого вмісту марганцю у водосховищі. 

Читайте також: Ванна кави: житомирянка показала чорну воду, що йшла із крану. ВІДЕО

Про це повідомили в мерії.

У владі заявляють про критичний вміст марганцю у воді, який спостерігається вперше. Цьогоріч він збільшився у десятки разів.

«Наразі його показник у водосховищі «Відсічне» становить 3.109 мг/л, тоді як влітку 2020 року він був на рівні 0,387мг/л.  Через це значно змінилися колір та каламутність води, що призвело до побутових незручностей споживачів», – кажуть у водоканалі.

Водоканал почав виїжджати за адресами, де скаржилися люди та промивати мережі (щодня підприємство отримувало 200 заявок на прочистку). Однак лаборанти встановили, що марганець домінує на дні водосховища, тобто вода йде з марганцем із «Відсічного».

Проби води мулу, рівень якого на дні водосховища сягнув 1,5-2 м, візьмуть фахівці Інституту гідробіології 2 серпня. За результатами їх досліджень підготують рекомендації водоканалу.

Причину появи марганцю мають встановити до кінця серпня. 

Влада готує звернення до обласної комісії з питань надзвичайних ситуацій та Міністерства оборони України. Андрій Нікітін пояснює: «На території водосховища «Відсічне» розташована військова частина. Тому треба дозвіл від міністерства, щоб створити там майданчики, де буде вивантажуватися мул. Також має бути дозвіл на проїзд транспорту».

На підприємстві зазначають, що у резервуарах водоканалу вода наразі відповідає нормам, але в мережах водовідведення – забруднена. 

«Ситуації, коли перед будинком вода чиста й промита, а в будинку забруднена, непоодинокі. Тому треба організувати очистку і промивку внутрішньобудинкових систем», – наголошує директор підприємства. 

Спільно з ОСББ та управляючими компаніями будуть розроблені графіки з очистки внутрішньобудинкових мереж. 

Важливо: на звернення споживачів щодо погіршення якості водопровідної води лабораторія водоканалу виїжджає, відбирає зразки води та безоплатно проводить аналіз. 

Звернення можна залишити за номером телефону: 24-08-10 (аварійно-диспетчерська служба водоканалу, працює цілодобово) або на сторінці водоканалу у фейсбуці.

Читайте також: Житомирводоканал купує Моршинську

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here