У грудні 2012 року серед пасажирів залізничного транспорту залізничні маркетологи організували широке анкетування, спрямоване на суспільного сприйняття українських залізниць. До опитування було залучено 13508 учасників. Про це сповіщає прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту.
Під час дослідження виявилося, що на формування позитивного або негативного ставлення до українських залізниць у першу чергу впливає власний досвід пасажирів (48% відповідей), однак вагоме значення мають відгуки інших пасажирів (20% відповідей).
У 31% респондентів вітчизняний залізничний транспорт пов’язується з абсолютно позитивними емоціями, у 39% – більше з позитивними, ніж з негативними, а негативні емоції переважають у 25% респондентів. Найвищий відсоток пасажирів з позитивним сприйняттям залізничного транспорту виявився на Львівській (78%) і Придніпровський (77%) залізницях, найнижчий – на Одеській (54%).
Незважаючи на те, що більшість учасників анкетування є користувачами саме залізничного транспорту, з його символікою знайомі лише 39% респондентів, 35% відповіли, що знайомі частково, а 21% – що не знайомі.
На думку учасників дослідження, дотримання фірмового стилю є обов’язковим у першу чергу в одязі провідників (61% відповідей), у другу чергу – в одязі касирів (56%) і в третю чергу – в оформленні, оснащенні та оздобленні пасажирських вагонів (55%). Такий розподіл думок респондентів є цілком зрозумілим: серед населення країни досі панує думка, що у сфері обслуговування (до якої відноситься і транспортне обслуговування) носіями фірмового стилю мають бути лише особи, які безпосередньо контактують з клієнтами.
Наявність логотипу Укрзалізниці (залізниць) на товарах і продуктах не вплине на рішення більшості респондентів (59%) щодо їх купівлі, і лише 25% опитаних відповіли, що обов’язково будуть купувати такі товари/продукти.






