Із відкриття Прозорого офісу в Житомирі минуло 4 місяці. За цей час працівники офісу боролися із головною проблемою, яка виникала і досі виникає – черги. Найбільші – на першому поверсі біля рецепції, де працює координатор.
Найчастіше черги до обіду. Популярні послуги – реєстрація та зняття з місця реєстрації проживання, оформлення паспортних документів, питання пенсійного фонду.
Для комфорту житомирян – зручні дивани, кав’ярня, дитяча кімната та інформаційні табло.
Працівники Прозорого офісу працюють над усуненням черг, але все одно людей багато. Про це розповіла керівниця Сюзанна Галецька:
“Офіс відвідує дуже велика кількість людей. Ми робимо все можливе для зручності очікування на свою послугу, щоб людей швидко зорієнтувати та допомогти. Є дивани, інформаційне табло, де після звернення показується приблизний час очікування. Відвідувач обирає більш зручний”.

Із наступного тижня планують запустити онлайн-запис до Прозорого офісу, щоб не стояти в черзі – як і де записатися читайте ТУТ.
Загалом у Прозорому офісі надають понад 400 адміністративних послуг.
“Офіс надає надзвичайно великий спектр послуг і задіяно багато різних служб: пенсійний фонд, управління державної міграційної служби, соціальний захист Корольовського району, працівник з питань реєстрації місця проживання та інші”, – зазначає Сюзанна Галецька.
Перебуваючи в черзі або на прийомі у фахівця, житомиряни можуть залишати дітей у спеціальній кімнаті. Однак під наглядом когось із батьків або близьких.

Також є дві великі зали для нарад, тренінгів, виступів, семінарів тощо.
Для того, щоб не стояти в черзі, житомиряни також можуть звертатися до інших підрозділів за межами офісу. Наприклад, управління соціального захисту Богунського району, підрозділи міграційної служби у різних районах міста для оформлення паспортів, ЖЕКи та ОСББ для реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації.




