Під час засідання виконавчого комітету Житомирської міськради 2 квітня розлядалося питання про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті, в контексті якого присутні вивили бажання заслухати фінансовий звіт роботи комунального підприємства "Реклама".
Втім, з представників цього підприємства прийшов лише головний бухгалтер, який не зміг відповісти на всі питання членів виконкому і вже наступного разу разом з керівництвом має представити слайди про роботу і дохід КП "Реклама" в минулому році.
Як заявив один з членів виконкому, на підприємстві можливі два варіанти розрахунку за розміщення реклами на носіях: перерахувати необхідну суму на рахунок або ж без жодних квитанцій занести ці кошти в КП.
Бухгалтер ніяк не спростував чи і не підтвердив цю інформацію, але розяснив, що ціна розміщення на носіях зовнішньої реклами залежить від трьох чинників: місця розташування, території місця і місячної ціни за квадратний метр.
За розміщення на односторонньому борді треба платити близько 740 гривень, а на двосторонньому – більше тисячі. Наразі в Житомирі нараховується 412 бігбордів та 208 сіті-лайтів.
Проте найцікавішу інформацію озвучив екс-мер Житомира Володимир Дебой, який заступився за КП "Реклама". Він наголосив, що на сьогодні усі ці носії зовнішньої реклами перебувають у приватній власності, тобто частину коштів від розміщення реклами отримує власник цього носія, а частину – комунальне підприємство.
І вже з цих грошей сплачують кошти до міського бюджету.
КП "Реклама" не має власних рекламних носіїв, бо раніше відповідно до чинного законодавства це було заборонено. Нині ж є певні зміни, які дозволяють вствновлювати комунальні носії і Дебой пропонує створити цілу мережу таких сучасних носіїв, щоб на розміщенні реклами заробляло місто.
Також він наголосив, що КП "Реклама" і так є великим платником податків, які поповнюють бюджет розвитку міста. А ще на підприємство покладені соціальні функції: за вланий кошт утримують табір відпочинку "Супутник".
За словами бухгалтера, у минулому році підприємство отримало 3, 2 млн прибутку, майже два з яких були направлені до бюджету.
Володимир Дебой у своєму виступі згадав, що приватні носії у період відсутності реклами перебувають в жахливому вигляді і за ними ніхто не доглядає.
Водночас член виконкому Дмитро Ткачук взагалі запропонував дати рекомендації для розгляду на сесії питання про розробку загальних правил розміщення зовнішньої реклами у місті, аби вона хоч певною мірою відповідала нормам й естетичним вимогам.
Юлія ДЕМУСЬ