Житомирське трамвайне-тролейбусне управління нині, як і кілька останніх років, знаходиться не у найкращому становищі: працівники не отримують зарплатню, держава не у достатній кількості відшкодовує пільгові перевезення, а мешканці міста масово відмовляються від поїздок у зношених тролейбусах, які не завжди вчасно дістаються пунктів призначення.
Чиновники в черговий раз сьогодні під час 16 сесії обрради спробують врятувати підприємство мільйонами з обласного бюджету, але це не вихід з ситуації, адже ці кошти мали б піти у райони Житомирщини, а не на потреби стабільно збиткового ТТУ.
Від постійних розмов та обіцянок міська влада Житомира вже давно мала б перейти до реальних дій щодо вирішення усіх питань ТТУ – оновлення рухомого складу та відповідно збільшення кількості робочих машин на маршрутах, забезпечити конкурентоспроможність підприємства і прибрати, або частково прибрати з центральних вулиць міста маршрутні таксі, які дублюють напрямки руху тролейбусів і трамваїв.
Депутат обласної ради Дмитро Кропачов на своїй сторінці у соцмережі відзначає, що наразі ТТУ необхідно рятувати, але разом з тим, робити це так, щоб і працівники отримували зарплату вчасно, і пасажири мали якісні послуги перевезень та сервіс.
Працювати у цьому напрямку Кропачов пропонує відповідно до ідеї, втіленої в одному Бразильському місті, де громадський транспорт вивели на новий рівень завдяки виділенню окремих смуг для його руху.
«Усі громадські автобуси рухалися лише по окремо виділених смугах руху, на узбіччях яких обладнали зручні зупинки за методом метро, коли оплата за проїзд вносилася перед входом, – пояснює депутат Дмитро Кропачов. – Окремо пасажирів інформували про час прибуття певного маршруту. Поїдки у громадському транспорті стали таким чином швидшими, комфортнішими і по ціні відносно недорогими. У нас в Житомирі цілком можна зробити вулиці Київська та Бердичівська односторонніми, адже про це і так дуже давно говорять у владних структурах. Тоді можна по виділених смугах пустити тролейбуси та комунальні автобуси, забезпечивши швидкість даному виду транспорту, а з часом оновлювати парк новими, більш комфортними, транспортними засобами».