Київські авіаексперти не вірять у те, що в Житомирі може з’явитись аеропорт. Про це йдеться у матеріалі газети «Капітал».
«Я не зовсім розумію з якою метою літати в «Житомир» , якщо в Борисполі аеропорт завантажений на 40 %» , – говорить генеральний директор авіакомпанії Windrose Володимир Каменчук.
Якщо потрібен вантажний аеропорт, то для цього є аеродром в Гостомелі, якщо для лоукостерів, то «Жуляни», говорить він.
Експерт упевнений, що, наприклад, Windrose літати в новий аеропорт не буде.
«Я не вірю в такі цифри, у те, щоб повністю модернізувати аеропорт «Смоківка» в Житомирі знадобиться $15 млн», – говорить директор консалтингової компанії Friendly Avia Support Олександр Ланецький. В аеропорт, в який в останні роки практично ніхто не літав, необхідно вкласти як мінімум, $50 млн, вважає він.
Крім того, експерт сумнівається, що можна буде повернути вкладені інвестиції.
«У межах 150 км від Житомира розташований прямий конкурент – аеропорт« Жуляни», а також аеродром в Гостомелі, – говорить він. – Така відстань для авіації ніщо». Для того щоб окупилися хоча б $ 15 млн, необхідно, щоб щорічно з Житомира вилітало 200-300 тис. чоловік, що недосяжно для цього аеровокзалу, підсумовує Ланецький.
Житомирський аеропорт міг би сконцентруватися на обслуговуванні лоукостерів, говорить експерт авіаринку В’ячеслав Коновалов.
У київському регіоні є попит на аеропорт, який би працював тільки з низькобюджетними авіакомпаніями.
За його словами, поточні ставки аеропортових зборів в київських аеровокзалах в районі $17 з пасажира досить високі для лоукостерів. Найбільш прийнятною ставкою для них могли б бути $5-7.