Home Місто Мерія пояснила, чому обрали Мальованку для будівництва тролейбусної лінії, а не Глибочицю

Мерія пояснила, чому обрали Мальованку для будівництва тролейбусної лінії, а не Глибочицю

550

Будівництво тролейбусної лінії саме на Мальованку і через вул. Героїв Пожежних розпочали тому, що інші варіанти були або дорожчими, або ж технічно складними.

За добу тролейбусами до та з Мальованки прогнозують перевозити 4-5 тис. пасажирів, із яких 25% – пільговики.

Детально про це роз’яснили в мерії.

Зокрема, крім Мальованки, розглядався варіант будівництва лінії до Глибочиці. Однак через відсутність тяглової підстанції у глибочицькому напрямку від цієї ідеї відмовилися.

"Вартість її будівництва в рази перевищувала б надані грантові кошти. Лишається Мальованка", – повідомили в мерії.

Нагадаємо, тролейбусна лінія будується за 2 млн євро грантових коштів ЄБРР.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жителі Мальованки просять владу побудувати каналізацію замість тролейбусної лінії

У владі деталізували, що у напрямку Мальованки розглядали чотири варіанти руху:

через вулицю Радивилівську;

Троянівську через Подільський міст;

через Героїв Пожежних;

через вулицю Радонову.

Обрали шляхом виключення дорогих і аварійно небезпечних варіантів один – вул. Героїв Пожежних.

"На вулицю Радивилівську маршрут у зворотному напрямку пролягає через небезпечне Т-подібне перехрестя. Тролейбусу довелося б здійснювати аварійний поворот на вулицю Чуднівську. Більше того, довелося б встановлювати новий світлофорний об’єкт. Всі ці деталі здорожували проєкт.

Вулиця Радонова також значно здорожчувала проєкт, так як знаходиться за півтора кілометра від підстанції (тоді як до першої опори на вулиці Героїв Пожежних – до 350 метрів). Більше того, по Радоновій довелося б майже у півтора рази збільшувати кількість опорних стовпів і, ймовірно, будувати нову тяглову підстанцію. Лишається один варіант – через вулицю Героїв Пожежних", – повідомляють на сайті мерії.

Також цей варіант – через вул. Героїв Пожежних – передбачає економію в 400 тис. євро, за рахунок яких планують побудувати другу виїзну групу з Депо №2 на Вітрука, 14, що зменшить час випуску електротранспорту на лінію та забезпечить вчасний виїзд громадського транспорту у ранкові «години пік».

На вул. Львівській заплановане будівництво розворотного кільця. Це має покращити мобільність тролейбусів та дозволить планувати короткі тролейбусні маршрути.

Після запуску тролейбусу на Мальованку влада перегляне автобусні маршрути і перенаправить їх на інші вулиці мікрорайону.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here