Home Місто На засіданні виконкому розглядали питання розміщення зовнішньої реклами у Житомирі

На засіданні виконкому розглядали питання розміщення зовнішньої реклами у Житомирі

Сотні рекламних конструкцій, розміщених на вулицях Житомира, може значно поменшати або ж їх вигляд буде змінений.

Про це йшлося на засіданні виконавчого комітету Житомирської міської ради 17 серпня.

Так, до порядку денного було внесено низку питань щодо розташування зовнішньої реклами, серед яких: надання, скасування чи продовження строку дії дозволу на розміщення. Вже на початку обговорення об’єктів, у членів виконкому виникло безліч питань, головні з них стосувалися наявності у більшості підприємців дозволів чи інших погоджувальних документів на вже розташовані рекламні конструкції.

За словами головного архітектора міста Євгенії Черкасової, у цій площині дійсно існує ряд проблем, адже не всі вважають за потрібне турбуватися про отримання погоджень.

 Євгенія Черкасова, головний архітектор міста: «Хтось доходить до нас, хтось приходить до нас, коли він вже розмістив свою конструкцію, а хтось просто розміщує й навіть не з’являється».

Інше питання, яке виникло у присутніх, стосувалося зовнішнього вигляду реклами, розміщеної на вулицях міста. Заклеєні вікна магазинів, величезні надписи, різнобарв’я кольорів, розміщення рекламних конструкцій у будь-яких місцях  – ось, що дійсно робить Житомир схожим на великий базар.

Та навіть дійшовши спільної думки та проголосувавши «проти» надання даним об’єктам дозволів, членів виконкому чекав не приємний сюрприз. Мова йде про те, що власникам зовнішньої реклами, які подали заяви на продовження терміну дії дозволу, не мають права відмовити, навіть маючи претензії до оформлення та вигляду їх реклами.

Євгенія Черкасова, головний архітектор міста: «По закону, якщо підприємець (власник зовнішньої реклами) звернувся завчасно, у нас підставою  для не продовження терміну дії дозволу є тільки не сплата. У цьому проекті рішення не має жодної не сплати. А всім тим, кому ми все ж не продовжили термін дозволу на розміщення зовнішньої реклами, рік чи два тому, цим або попереднім виконкомом, у судовому порядку вони виграли позови проти нас і ми ці дозволи все ж мусили надати».

Все ж, більш ніж за годину бурхливих обговорень, рішення по переліку об’єктів були прийняті. Та розуміючи складність ситуації та з метою подальшого врегулювання проблем як з незаконних розміщенням так і з виглядом рекламних конструкцій, член виконкому Руслан Годований наголосив на тому, що ці проблеми потрібно вирішувати лише шляхом діалогу влади з підприємцями.

Руслан Годований, член виконавчого комітету: «Я говорю про те, щоб ми почали діалог з підприємцями. Я не за те, щоб давати чи не давати дозволи. Особисто я за те, щоб ті рішення, які розробила Євгенія Леонідівна Черкасова, знали підприємці і розуміли куди ми рухаємося. Бо виходить, що одних ми зносимо, лякаємо, іншим – даємо дозволи. Я за те, щоб ми зупинились лякати людей і припинили зносити рекламу, зустрілись з кожним підприємцем і дали йому припис не заднім числом. Сказати потрібно їм про те, що у влади міста є бажання робити місто, ось почався ремонт тротуарів і постала необхідність зменшувати кількість реклами. Тому, ось є припис і у тебе є місяць, щоб сходити в архітектуру, отримати опис концепції міста, і за 3 місяці можеш все зробити. У разі якщо він все таки цього не зробить, тоді надати рішення виконкому і через 2 місяці тобі все демонтують. Тому давайте починати діалог».