Понад 150 найменувань різноманітних хлібобулочних виробів щоденно виготовляють на житомирському хлібзаводі ТОВ «Золотий коровай», продукцію якого доставляють у всі куточки області.
Працівники кажуть, що пишаються натуральністю свого хліба та солодощів і сподіваються, що це оцінять й покупці. Поки підприємство нарощує свої потужності та планує збільшити кількість фірмових точок продажу, журналістам показали кілька цехів, де на новітньому обладаннні щоденно випікають тисячі буханок хліба, батонів, торти, печиво, еклери, кекси, булочки з начинкою.
До екскурсії приєднався народний депутат Борислав Розенблат і в.о. міського голови Любов Цимбалюк, які порадили підприєству більше працювати над своїм піаром, аби зробити продукцію впізнаваною серед містян. Кажуть, людям треба пояснювати, що вироби «Золотого короваю» можуть бути дорожчими за рахунок саме натуральності, а також більше співпрацювати з маркетами і магазинами та розгалужувати систему власних точок. Цимбалюк наголосила й на тому, що поліпшення потребує маркетинг та менеджмент підприємства, а в іншому хлобозавод цілком конкурентноспроможний.
На хлібозаводі нині працює близько 600 працівників, переважно жінки. За кожною закріплена окрема робота – хтось замішує тісто, хтось слідкує за процесом формування та випіканням виробу або упаковує чи розкладає продукцію. Буквально за кілька годин хліб із цехів потрапляє на полиці кіосків та магазинів, де складає достойну конкуренцію іншим представникам регіону та виробам із Хмельницька та Вінниці.
Історія підприємства налічує більш ніж 100 років, а на території заводу працює власний музей хліба та історії виготовлення хлібобулочних виробів. Понад 18% працівників підприємства працюють на ньому більше 30-ти років, а понад 40 % – не менше 5 років.
На хлібозаводі проводять екскурсії та студентів фахових спеціальностей і беруть їх на практику. Надалі хочуть проводити екскурсії і для школярів звичайних шкіл за попереднім узгодженням.
Керівник підприємтва Олександр Вербицький каже, що вони абсолютно відкриті до впровадження подібних проектів, адже приховувати не мають чого, а технології виробництва за давніми рецептами взагалі окремий предмет для гордості. Використовують лише натуральну сировину без хімічних добавокЛише за останні п’ять років придбали три найсучасніші лінії по виробництву хлібобулочних виробів загальною вартістю більше 3 млн. євро. Підприємство працює цілодобово, в дві зміни. Протягом цього року вже сплатили 5, 3 мільйонів податків.
«Коли працюєш для рідного регіону є високий рівень відповідальності перед споживачем, бо ти сам особисто знаєш кожний куточок області, а люди знають тебе, і ні ти, ні колектив не може підвести ні на хвилину своїх краян», – наголошує Олександр Вербицький. – За будь-яких погодних умов ми веземо хліб в села, щоб там завжди була свіжа випічка.
З жовтня 2013 року відновив роботу кондитерський цех підприємства, який зараз розширюється. Загалом тут випускають близько ста найменувань продукції. В цеху працює 17 працівників, які щодня виготовляють близько 300 –
Юлія ДЕМУСЬ
Більше фото у спільноті Першого житомирського в соцмережі