Home Місто ”Не беручи квиток, ми самі породжуємо проблему обгрунтованості тарифу та якості послуг...

\”Не беручи квиток, ми самі породжуємо проблему обгрунтованості тарифу та якості послуг в маршрутках\”, – Ткачук

226

"Перший день в маршрутках  Житомира запроцювали мобільні валідатори. Старт з опором, саботажем і технічними складностями, але таки відбувся, – поділився на своїй сторінці у соцмережі заступник міського голови Дмитро Ткачук на своїй сторінці у соцмережі.  

По факту першого дня:

1. Лише один перевізник (3 маршрути) свідомо саботував запуск системи і не роздав зранку термінали водіям, але після короткої бесіди виправив ситуацію і пообіцяв, що завтра подібних казусів не буде.


2. Водії не всім видають квитки. Ні у кого немає і не було сумнівів, що так і буде, адже мотивації у водія показувати реальну касу і пасажиропотік абсолютно немає. Кожен не виданий квиток – це необлікована готівка, яка піде йому в кишеню. Більш насторожує коли люди не вимагають або не беруть квиток після оплати проїзду. Не беручи квиток, ми самі породжуємо проблему обгрунтованості тарифу та якості послуг в маршрутках. Можна довго дебатувати про те, що водій повинен (!) без нагадувань то робити, але якщо ми прагнемо жити інакше, то зміни потрібно починати з себе.


3. Про оплату банківськими картами і е-Квитками. Так дійсно наразі ця опція ще не працює, адже сьогодні лише перший день роботи валідаторів у маршрутках. Картки були запроваджені не з першого дня і в тролейбусах. Наразі опрацьовуються ряд дрібних деталей та технічних питань і згодам така можливість буде доступною.
 
Водіям, які нарікають на те, що вони НЕ ВСТИГАЮТЬ видавати квитки, або що це небезпечно, раджу відмовитись від таких звичок, як говорити по телефону, палити або пити каву за кермом – це набагато небезпечніше! Той хто не встигає видати квиток, може економити свій час і не брати з пасажирів гроші. 
 
 
 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here