Home Місто Нерізкі парфуми та правильні манери: влада введе стандарт для працівників Прозорого офісу

Нерізкі парфуми та правильні манери: влада введе стандарт для працівників Прозорого офісу

423

Стандарт якості обслуговування відвідувачів "Прозорого офісу" у Житомирі планує прийняти влада на засіданні виконкому. Працівники офісу повинні відповідати стандартам та слідкувати за етикою і встановленими правилами.

Серед основних – клієнтоорієнтованість, правильні манери спілкування, охайна засічка, нерізкі парфуми та в стиль до костюму підібрані взуття, аксесуари і прикраси.

"Охайна зовнішність справляє позитивне враження на відвідувачів і є частиною іміджу Центру надання адміністративних послуг, в т.ч. у форматі «Прозорий офіс». Зовнішній вигляд і зачіска повинні бути охайними. Дозволяється використання парфумів та інших засобів особистої гігієни, проте лише з помірним, не різким запахом. Взуття, аксесуари та прикраси мають відповідати стилю і колірній гамі костюма. В зимовий період адміністраторам/спеціалістам, що здійснюють прийом відвідувачів, зокрема на рецепції, рекомендується одягати змінне взуття, що відповідає стилю", – йдеться в документі про Єдині вимоги.

Зазначається, що стандарти якості обслуговування розробляли спільно із Офісом реформи адміністративних послуг (EDGE).

"Прозорий офіс" у Житомирі має на високому рівні обслуговувати відвідувачів. Стандартом регулюються правила ввічливості, зовнішній вигляд, поведінка в форс-мажорних ситуаціях, робочий час та ін.

Зокрема, працівники мають приходити до Центру надання адміністративних послуг, в т.ч. у форматі «Прозорий офіс» за 10 хвилин до його відкриття.

"Слід пам’ятати про позу, поставу, жестикуляцію при спілкуванні з відвідувачами. При спілкуванні з відвідувачами поза та вміння триматися повинні підкреслювати готовність і бажання надати допомогу. Йдеться про усмішку, доброзичливий погляд, відкриту позу та пряму поставу. Потрібно використовувати жести доброзичливості, уникати «хаотичних жестів» (вертіння будь-чого в руках, посмикування, кусання олівця і т.п.). Слухаючи відвідувачів, слід злегка кивати в такт кожної їхньої нової думки. Підтримувати манеру розмови відвідувачів (темп, гучність мови)", – наголошується в документі.

У правилах прописали й заборони для працівників "Прозорого офісу":

вживати їжу та напої на робочому місці, а також жувати жуйку, смоктати льодяники, лузати насіння/ горіхи;

вживати алкогольні напої під час робочого дня;

читати книги, журнали та іншу літературу, яка не має відношення до роботи або виконуваних обов’язків;

дивитися телепередачі, фільми тощо;

говорити з колегами на невиробничі теми в присутності відвідувачів;

користування мережею Інтернет в особистих цілях;

залишати робоче місце без дозволу безпосереднього керівника;

допускати безлад на робочому місці;

зберігати особисті речі на робочому місці (художню літературу, журнали, газети, які не мають прямого відношення до службової діяльності; одяг, посуд, косметику тощо);

під час відсутності на робочому місці залишати документи на столі та іншому видному місці (документи мають бути покладені або в шухляду, або сейф);

розмовляти на робочому місці на невиробничі теми по мобільному або службовому телефону (розмови особистого характеру дозволяються виключно за відсутності відвідувачів);

Також не дозволяється:

Знаходитись у закритій позі (схрещені руки/ ноги, руки сховані за спиною).

Тримати руки в кишенях при спілкуванні з відвідувачами.

Використовувати зверхні жести і пози (руки в боки, жести вказівним пальцем тощо).

Спиратися та притулятися до столів, стендів тощо (особливо для працівників на рецепції).

Сидіти з опущеною на груди головою (стан напівдрімоти).

Використовувати жести самодогляду (заправлятись, пригладжувати волосся).

Відвертатися від відвідувачів або повертатися до них спиною.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here