Міська влада Житомира розглядає можливість тролейбусного сполучення за маршрутом "Малікова – Паперова фабрика"
Про це під час засідання виконкому розповів профільний заступник житомирського міського голови Дмитро Ткачук, – інформує Житомирська хвиля.
За його словами, нині на тролейбусному маршруті №8 в годину пік курсує два транспортних засоби, в інший час – взагалі один. Незважаючи на незначні навантаження, маршрут працює, при цьому задіяно певну кількість обслуговуючого персоналу.
Варіант сполучення "Малікова – Паперова фабрика", на думку Дмитра Ткачука, є одним з найбільш перспективних і реальних.
"Окрім сполучення двох спальних районів, які забезпечуються безперебійною можливістю виїзду в центр, доступу до лікарень та навчальних закладів, це дасть можливість скоротити кількість маршрутних таксі – як в одному мікрорайоні, так і в іншому.
Читайте також: Модернізація тролейбусів у Житомирському ТТУ. ФОТО
Тобто, на лінії буде курсувати 8 транспортних засобів з інтервалом в годину пік 9 з половиною -10 хвилин. Відповідно, і з Малікова ми зможемо скоротити маршрутку, і з Паперової фабрики".
Загалом, будівництво тролейбусної лінії на Малікова має бути завершено вже менш ніж за тиждень. Обласному центру кожен кілометр нової лінії обійшовся в 1 мільйон 700 тисяч гривень.
Це за умови, що роботи виконували фахівці місцевого трамвайно-тролейбусного управління. Зі слів міського голови Житомира, кілька міст сусідніх областей, які теж нещодавно проводили подібні лінії, витратили на ці цілі значно більше грошей – там вартість одного кілометра коливалася від майже трьох до майже чотирьох мільйонів гривень.
Запуск нової тролейбусної лінії на Малікова заплановано 28 грудня.