КП “Житомиртранс” анонсував можливість поповнення е-квитка через мережу терміналів самообслуговування та інтернет, розширення мережі точок продажу на зупинках.
"Відтепер купити та миттєво поповнити е-квиток можна ще у 7 точках продажу. А поповнити самостійно у найближчому із більше 100 терміналів самообслуговування або скористатися сайтом. Ввести номер картки, вартість пакету послуг та через деякий час піднести транспортну картку до терміналу у транспорті” – повідомив Іван Фурлет, директор КП “Житомиртранс”.
На сайті transport.zt.ua описана інструкція користування поповненням:
Оберіть зручний онлайн сервіс або знайдіть термінал самообслуговування (карта точок продажу та поповнення) мереж EasyPay, City 24, 2click:
– оберіть послугу “поповнення е-квитка (транспорт житомира)”;
– введіть номер картки та суму згідно обраному пакету послуг;
– на наступний день* після оплати здійсніть поїздку для активації пакету послуг;
* – Важливо! Система віддаленого поповнення тимчасово працює у тестовому режимі, поповнення має здійснитись наступного дня.
Якщо виникли питання КП “Житомиртранс” просить звертатись до служби підтримки: viber, telegram – 0(73) 333-15-80, email: pr@transport.zt.ua.