Електронні посвідчення водія нещодавно стали доступними для українських водіїв.
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області надає рекомендації, як діяти, якщо зіткнулися з проблемою відображення актуальних особистих даних в електронному посвідченні водія.
Онлайн-сервіс Міністерства внутрішніх справ “Електронний кабінет водія” запровадив послугу уточнення даних, що дозволяє провести верифікацію цих документів.
Сервіс дозволяє громадянам подати заяву про коригування неточностей у реєстрах МВС та оперативно доповнити наявну в них інформацію.
Отже, якщо у вас виникла проблема з е-правами чи е-свідоцтвом в застосунку «Дія», вам необхідно авторизуватися в електронному кабінеті водія та скористатися послугою уточнення даних.
Алгоритм дій:
• перейти із застосунку «Дія» в електронний кабінет водія, авторизуватися;
• заповнити всі поля необхідними даними (автоматично заповнюються наявні у базі дані, в які можна внести виправлення);
• завантажити файл із зображенням обох сторін документу у форматі .jpg;
• надіслати електронну заяву до сервісного центру МВС для обробки.
Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС. У випадку виявлення додаткових неточностей або відсутності фотографії громадянина, його запросять особисто звернутися до будь-якого сервісного центру МВС.
Внесені до Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС дані автоматично оновляться та будуть відображені в електронному кабінеті водія та застосунку «Дія».
Запровадження такого сервісу дозволить підвищити якість даних у Єдиному державному реєстрі транспортних засобів МВС. У подальшому завдяки цьому більше громадян зможуть отримувати адміністративні послуги онлайн, заощадити свої час і сили.