У п’ятницю, 8 грудня, в Житомирі відбудеться прес-конференція щодо початку співпраці між КП "Житомиртранспорт" та Всеукраїнською книгою скарг КАРАТЄЛЬ.
Всеукраїнська книга скарг «КАРАТЄЛЬ» – це безкоштовний мобільний додаток, за допомогою якого в кілька дотиків можна поскаржитися на різні правопорушення, серед яких відтепер приймаються скарги і щодо порушень у громадському транспорті Житомира. Аби надіслати скаргу, необхідно заповнити три рядки – що сталося, номер маршруту, державний номер транспортного засобу або його бортовий номер – і за наявності додати фотографії порушення.
Читайте також: У Житомирській міськраді поскаржилися, що пасажири не беруть квитки в маршрутках, а у водіїв є складнощі з їх видачею
Користуватися мобільним додатком «КАРАТЄЛЬ» можуть власники смартфонів на операційних системах Android та iOS. Всі заявки, надіслані через систему, надходять безпосередньо до комунального підприємства «Житомиртранспорт».
Участь в прес-конференції візьмуть заступник міського голови Дмитро Ткачук та засновник проекту Всеукраїнська книга скарг «КАРАТЄЛЬ» Андрій Богданович.
.jpg)