Home Місто Суспільне в Житомирі шукає авторів телепроєктів

Суспільне в Житомирі шукає авторів телепроєктів

202

Місцеві продакшени, які мають власні ідеї тематичних телепроєктів, можуть взяти участь у відкритому відборі телевізійних проєктів «Створюй з Суспільним». Він передбачає створення тематичних програм, які транслюватимуть в етері «Суспільного.Житомир» або ще декількох з 24 телеканалів Суспільного – залежно від масштабу проєкту.

«Це можливість для тих, хто має ідеї, але не знає, як їх втілити. На філіях Суспільного мовника продюсери та менеджери допоможуть правильно оформити усі необхідні документи, створити картку проєкту, в якій стисло розписати суть задуму, бюджет та формат. Переможці зможуть отримати фінансування та презентувати своїм проєктом регіон або розповісти про його проблеми та можливості їх вирішення», – розповів т. в. о. продюсера Житомирської філії Костянтин Кас’ян.

Ідеї для програм мають стосуватися замовчуваної історії Житомирщини радянських часів; життя й побуту віддалених міст регіону; здоров’я в регіоні; культурно-освітнього життя Житомирщини під гаслом «Навчання впродовж життя»; деіндустріалізації регіону; прав, рівності та доступності у регіоні.

Бюджет проєктів – від 50 до 750 тисяч гривень на один. Загальний бюджет та кількість проєктів, які будуть профінансовані стануть відомі після ухвалення держбюджету і відповідно розміру фінпідтримки Суспільного мовника у 2021 році.

Кількість випусків, з яких можу складатися одна програма – від 1 до 24. Хронометраж одного випуску – 6 хв, 13 хв, 26 хв або 52 хв.

Також проєкти мають узгоджуватися з місією Суспільного та бути розрахованими на реалізацію протягом 4–6 місяців 2021 року.

«Відбір конкурсних проєктів місцевих продакшенів вже розпочався. Команда Суспільного Житомир має велике бажання співпрацювати з авторами на всіх стадіях конкурсу. Якщо продюсерська ланка полягає в креативі та погодженні творчих ідей, то менеджер філії має пояснити творчим групам фінасовий бік проекту – що може бути включено у кошторис, а що Суспільне не має фінансувати», – сказав Артур Самарцев, менеджер філії.

Для участі у відборі треба заповнити картку проєкту, підготувати бюджет та відеопрезентацію та надіслати їх електронною поштою на електронну адресу філії press.zhytomyr@suspilne.media до 22 листопада. А з 23 по 29 листопада відбудеться технічний відбір на Суспільному Житомир. Далі учасники захищатимуть свої заявки у Києві у період з 7 по 25 грудня. Переможців відбиратимуть члени правління і продюсери різних платформ Суспільного та оголосять їх 25 грудня.

Надалі такі відбори планують проводити двічі на рік.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here