Home Місто У Коростишеві безробітні учасники АТО отримують консультації з правових та соціальних питань

У Коростишеві безробітні учасники АТО отримують консультації з правових та соціальних питань

173

Коростишівський центр зайнятості налагодив тісну співпрацю з усіма діючими установами в районі, які можуть бути корисними демобілізованим бійцям. Днями в центрі відбулись зустрічі безробітних учасників АТО з представниками військового комісаріату, бюро правової допомоги, відділу поліції, відділення Пенсійного фонду.

Представники установ інформували безробітних про можливості працевлаштування, надавали консультації та роз’яснення. Євген Лівін розповідав про роботу за контрактом в Збройних силах України,   Наталія Палій – про набір кандидатів до служби в поліції,  Олександр Коваль – про забезпечення безоплатною правовою допомогою, Оксана Хлищук та Сергій Червоний –про надання електронних послуг відділеннями Пенсійного фонду.

Коростишівський відділ поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області проводить набір до поліції, до вищих навчальних закладів із специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських. До навчальних закладів (Національна академія внутрішніх справ, Харківський національний університет внутрішніх справ, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Львівський та Одеський державні університети внутрішніх справ) зараховуються громадяни, яким виповнилось 18 років. Н. Палій розповіла про етапи відбору: подання документів, медичне обстеження, перевірку рівня фізичної підготовленості.

На семінарі із загальних питань зайнятості населення представники Пенсійного фонду  – О.Хлищук та С.Червоний розповіли про систему надання послуг громадянам в електронному вигляді. Зокрема, наголошено на тому, що кожен громадянин може зареєструватись як користувач веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України та отримати різні послуги, які надаються як застрахованим особам, страхувальникам, агентам, так і пенсіонерам.

Записатись на прийом чи зробити запит на підготовку паперових документів теж можна за допомогою порталу електронних послуг. Працює оновлений веб-портал з минулого року. Без черг і зайвих витрат безробітні за потреби можуть отримувати інформацію, накопичену в базах персоніфікованого обліку, здійснювати контроль за даними, що вносяться та впливають на пенсійні права.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here