Home Місто У міськраді затягують процес впровадження системи GPS-навігації у житомирських маршрутках

У міськраді затягують процес впровадження системи GPS-навігації у житомирських маршрутках

Житомирянам з весни 2012 року обіцяють можливість слідкувати за маршрутами та графіками руху міського транспорту у режимі реально часу прямо на зупинках завдяки впровадження автоматизованої системи GPS-навігації

Через рік  управління транспорту та зв’язку міськради таки  оголосило конкурс й звернулося до місцевих підприємців з пропозицією надати свої комерційні  проекти щодо впровадження автоматизованої системи GPS моніторингу та контролю за роботою всього міського пасажирського транспорту в Житомирі.

Результати конкурсу показали, що перемогу здобули столична та житомирська фірма і в подальшому мали вирішити, хто з них займатиметься вищезазначеною діяльністю.

Втім, самі перевізники, стали заручниками ситуації, коли встановили обладнання місцевої фірми за більш низькими цінами, а виявилося, що в мерії підписали договір про програмне забезпечення системи з киянами.

Згодом у ЗМІ з’явилися коментарі обох керівників фірм, але по-суті на цей інцидент не відреагували у міськраді та не вжили заходів, щоб залагодити конфлікт.

Депутат обласної ради Дмитро Кропачов впевнений, що лише через зволікання колег із міськради процес так затягується. По великому рахунку, навігація вже могла працювати з початку осені і  жителі міста переставали б скаржитися на те, що на певному маршруті авто працюють не за графіком чи відсутні у вечірній час.

З незрозумілих причин, або через те, що на житомирський ринок будь-яким способом хочуть затягнути столичну фірму навіть не зважаючи на реальну економію від використання послуг місцевої, система не працює й досі.

З метою таки дізнатися в чому реальна причина, Кропачов надіслав на ім’я міського голови Володимира Дебоя депутатське звернення, в якому  вимагає  усю інформацію щодо процедури оголошення, проведення та визначення переможців конкурсу і підписання договорів з ними.

Також депутат облради  вимагає документи про стан впровадження системи моніторингу на поточну дату і загалом дані про встановлене обладнання (GPS-трекери)  та програмно-апаратне забезпечення Системи моніторингу об’єктів міського пасажирського транспорту (ким, коли, в якій кількості, за якою вартістю та за чиї кошти).

Керівник житомирської фірми «Автоімідж» на депутатське звернення Дмитра Кропачова повідомив, що   вони обладнали GPS-трекерами близько 90 % маршруток.

З їх сторони усе готово до роботи, але повноцінно проект запустити не могли раніше, адже чиновники міськради всіляко намагаються надати  протягнути фірму «Саттранс навігатор» з Києва.

Перевізники заявляють про свою готовність винятково працювати з «Автоімідж», адже ті пропонують свої послуги, обладнання та обслуговування за більш низькими цінами і до того ж запевняють, що зупинки облаштують технічними засобами безкоштовно.

Для порівняння, вартість рідіотермінаду у «Саттранс» – 1389 гривень, у «Автоімідж» – 750, установка 250 та 100 гривень відповідно, та й абонентське обслуговування за одне авто теж різниться на 20 гривень.

Хоча, такі розрахунки ніяк не вплинули на вибір ПП «Шериф», який єдиний з усіх маршрутних перевізників Житомира закупив обладнання у столичної фірми і передає дані на їх програму.

Попри те, що у серпні-вересні був підписаний договір   між Житомирським КП «Міський інформаційний центр» (Абонент) та Житомирське ПП «Автоімідж» (Оператор) про надання послуг з визначення місцезнаходження об’єктів, а постійна комісія  міської ради з питань транспорту на своєму засіданні прийняла рішення рекомендувати надати пріоритет «Автоімідж» на впровадження автоматизованої системи GPS моніторингу та контролю за роботою міського пасажирського транспорту міста Житомира, навігація й досі не працює.