Home Місто У Житомирі реорганізують управління Пенсійного фонду

У Житомирі реорганізують управління Пенсійного фонду

160

 22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт – офіс і бек – офіс.

Фронт – офіси будуть розміщені у кожній адміністративно – територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами.

Бек – офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).

Чіткий розподіл на фронт – офіс і бек – офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт – офіс перетворюється по суті на сервісний центр у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек – офісі.

Сервісний центр для надання послуг громадянам Корольовського та Богунського району буде розташований за адресою м. Житомир, площа Польова,8 (I поверх). 

Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб – портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас, ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here