Home Місто Усього 600 квадратів вибоїн лишилося засипати на трасі Бердичів-Житомир

Усього 600 квадратів вибоїн лишилося засипати на трасі Бердичів-Житомир

829 квадратних метрів вибоїн залатали бердичівські дорожники на ділянці автодороги М-21 Житомир – Могилів-Подольський від Гришківців до Солотвина. Залишилось ліквідувати ще близько 600 квадратних метрів.

Про це в невеличкому інтерв’ю розповів начальник філії «Бердичівська ДЕД» дочірнього підприємства «Житомирський облавтодор» Березовський Валерій Володимирович, повідомляє РІО Бердичів.

Цими днями ремонтом вибоїн займалось дві бригади дорожників – одна бригада від ДЕД (15 чоловік), і ще додаткова бригада з райавтодору (5 чоловік). Ремонти ведуться згідно дефектовочних актів, які виставляє «Служба автодоріг», яка є власником дороги і, відповідно, замовником ремонтних та інших робіт.

Інші роботи різняться по сезону:  взимку – прибирання снігу та посипання піщаною сумішшю, весною – прибирання сміття, ремонт, фарбування дорожніх знаків тощо. Тобто, окремо на ремонт гроші не виділяються.

Всього Бердичівська ДЕД обслуговує 161 кілометр автошляхів.

Про загальний стан сьогоднішніх доріг очільник підприємства розповів точно так, як розповідають в новинах центральних телеканалів його вищі керівники. Мовляв, дорогу Житомир – Бердичів збудували 33 роки тому. За цей час її потрібно було тричі (через кожні 10 років) капітально ремонтувати, але жодного разу це не робилось. А ще й збільшились навантаження на вісь до 17 – 20 тон, замість проектованих колись 6 тон. Тому дорога і не витримала.

 Будівництво нових доріг коштує дуже дорого – близько 40 мільйонів гривень за кілометр, але й утримання давно збудованих теж вимагає немалих коштів.

За кордоном, кожні 10 років знімають верхній шар асфальту і вкладають новий. Також відрізняються від українських і принципи управління дорожнім будівництвом та експлуатацією магістралей.

Так, в Білорусії, шість разів пройшла реорганізація дорожнього господарства, і в результаті – дороги в них на порядок кращі, ніж українські. Ми не говоримо вже за європейські автобани. Лише в Україні та Росії, фактично з часів Радянського Союзу в дорожньому господарстві нічого не змінилось.