В Україні активно дорожчає морозиво, ціни підвищувалися вже двічі – у березні та травні. І піднялися вже на 50%: найсильніше вартість солодощі піднімалася минулого місяця – на 30%, повідомили «Вістям» постачальники.
Як не дивно, зростання ціни не викликав різкого зниження обсягів споживання. «Навіть у складній економічній ситуації людина повинна чимось себе радувати. Якщо людина хоче морозива – вона його купує», – повідомили у ПАТ «Житомирський маслозавод».
Примітно, що обвалу продажів не відбулося навіть у неспокійних областях. «Обсяги поставок в Донецьку і Луганську області, звичайно, знизилися, але не критично. Хоча з доставкою туди продукції виникають певні складнощі», – зізналася маркетолог ТМ «Рудь» Наталя.
У той же час виробники та продавці поки не фіксують сезонного сплеску продажів. І пояснюють це не цінами, а погодою. «Через холодне літо поки ми спостерігаємо зниження продажів, але в стандартних межах», – сказали в маркетинговому відділі ПАТ «Житомирський маслозавод».