Home Місто В Житомирі обговорюють виготовлення соціальної антиреклами алкоголю та паління

В Житомирі обговорюють виготовлення соціальної антиреклами алкоголю та паління

Із пропозицією виділити цільові кошти з міського бюджету для замовлення інформаційної реклами проти алкоголю та паління на засіданні постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту та гуманітарних питань 11 лютого 2014 року виступили депутати Житомирської міської ради Наталя Боровська та Валентина Позняк.

Про це повідомляє прес-служба міськради.

«Боротися треба у двох напрямках: перший – це робота із суб’єктами підприємницької діяльності, другий – потрібно молоді показати, чому їм не варто вживати алкоголь. Необхідно зробити зовнішню соціальну рекламу», – зазначила Наталя Боровська.

У свою чергу Валентина Позняк наголосила, що великою проблемою, яку треба висвітлити, є і паління.

«Давайте ми не будемо охоплювати всі напрямки, а візьмемо конкретно два і зробимо якісну рекламу соціального спрямування», – підкреслила Валентина Позняк.

Депутати запропонували виділити такі кошти Житомирському міському центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, директор якого Ольга Юрченко саме у цей час представляла на засідання комісії Положення центру у новій редакції.

«Якщо не буде працювати державна політика заборони і притягнення до серйозної відповідальності людей, які продають алкоголь, то така боротьба не буде ефективною. Це не акція – один день провели і на цьому все. Це має бути постійна робота, зокрема, служб із цільовими групами», – акцентувала Ольга Юрченко.

Вона розповіла, що певні зміни відбуваються у роботі центру. Пріоритетні напрямки – сім’я, дитина, молода людина, які знаходяться у складних життєвих обставинах і які потребують сторонньої допомоги. На центр покладено повноваження виявлення, організації інспектування, при потребі введення супроводу таких сімей.

У Положенні чітко визначено облік осіб, сімей певних категорій, які має вести центр соціальних служб.

Голова комісії, депутат Житомирської міської ради Володимир Башек запропонував звернутися до профільного заступника Житомирського міського голови з метою проконсультуватися, кому відповідно до повноважень краще виділити кошти на соціальну рекламу такого спрямування.