Home Місто Восени у Житомирі спробують знову офіційно затвердити логотип міста

Восени у Житомирі спробують знову офіційно затвердити логотип міста

У 2014 році в Житомирі провели конкурс на розробку логотипу міста, на який надійшло 203 роботи.

Їх організатори конкурсу представили на розгляд житомирян на Михайлівській і навіть влаштували голосування, за результатами якого обрали кращий варіант, на думку перехожих.

Врешті, 20 жовтня 2014 року було визначено та оголошено  офіційного переможця конкурсу "Місто, яким його бачиш ти".  Кращий логотип, вирішили експерти і користувачі соцмереж, розробили співробітники ТОВ «Doris Advertising» і отримали за це 20 тисяч спонсорських коштів.

На засіданні виконавчого комітету протягом 2014-2015 року було кілька спроб офіційно затвердити цей логотип міста, однак щоразу це викликало обговорення і скандали.

До липня 2016 року логотип так і залишається не затвердженим, але його активно використовують у міськраді, на документах, запрошеннях, афішах, банерах, рекламній та сувенірній продукції, по місту (на зупинках, сіті-лайтах, бордах).

На думку міського голови Сергія Сухомлина, яку він висловив під час брифінгу 19 липня, головне, що логотип прижився і його використовують, тож у такому випадку немає різниці затверджений він офіційно чи ні.

Однак, Сухомлин також повідомив, що питання по логотипу планують виносити восени на сесію депутатів міськради.

Юлія ДЕМУСЬ