Вже третю добу з банківських карток житомирян списуються кошти за поїздки громадським транспортом, які вони не здійснювали.
Про свої проблеми житомиряни обурюються у соцмережах.
Міський голова та управління транспорту і зв’язку запевняють, що кошти просто списуються за поїздки кількох останніх днів, проте всі житомиряни в один голос пояснюють – все перевірили і списань набагато більше, ніж фактичних поїздок.
«Нажаль в ніч з 12.03.20 на 13.03.20 відбувся збій у роботі серверів системи АСООП в зв’язку з аварійним відключенням енергопостачання. Це стало причиною відсутності інформації в Системі по проїздах в міському транспорті. Протягом 13.03.20 працівниками КП "Житомиртранс" система була відновлена та запрацювала в штатному режимі. Вся інформація по проїздам жителів громадським транспортом за 11.03.20-13.03.20 вже попала на банківський сервер. Тому багато мешканців побачили одразу декілька списань з банківської карти. Просимо усіх уважно перевірити дати списань та порівняти з фактичним проїздом в транспорті. Якщо є непорозуміння стосовно кількості фактичних поїздок та суми списань, просимо звертатися за адресою м. Житомир, вул. Гагаріна 24. viber, telegram – 0(73) 333-15-80, email: pr@transport.zt.ua», – зазначає управління транспорту.
«Тільки спокій! В результаті проведення технічних робіт на Житомиртранспорті, списання коштів за минулі поїздки відбулося практично одночасно. Перевірте попередні поїздки в плані списання. Житомиртранспорт не списував зайві поїздки (на 99%). Перевіряємо», – прокоментував ситуацію Сергій Сухомлин.
Про те, як і коли будуть повернуті житомирянам списані кошти, ніхто не говорить.
Лише на сторінці ФБ «Транспорт Житомира» з’явився такий коментар:
«У банківських системах всі ходи записані, тому винних знайдуть 🙂 Якщо були помилкові списання, банки все повернуть, але доведеться зачекати».
У банки звертатися немає сенсу – вони говорять, що це не їхні проблеми, а проблеми КП «Житомиртранс». Можливо лише заблокувати картку, щоб гроші з неї не могли знову списати.