Home Місто За минулий рік до міського ЦНАПу звернулося близько 23 тисяч житомирян

За минулий рік до міського ЦНАПу звернулося близько 23 тисяч житомирян

121

На засіданні виконавчого комітету начальник центру надання адміністративних послуг Сюзанна Галецька прозвітувала про роботу центру за період 2017 року.


«Упродовж 2017 року до адміністраторів житомирського ЦНАПу надійшло близько 23 тисячі звернень щодо отримання адміністративних послуг, видано більше 19 тисяч оформлених результатів та зареєстрованих декларацій та 1850 відмов у наданні адміністративних послуг та реєстрації декларацій», – розповіла Сюзанна Галецька.

Керівник центру надання адміністративних послуг також відзначила, що найбільше звернень стосувались отримання адміністративних послуг, віднесених до компетенції департаменту містобудування та  земельних відносин міської ради та управління Державної архітектурно – будівельної інспекції в Житомирській області.

На даний час у ЦНАПі міської ради можливо отримати 146 адміністративних послуг, які надаються через адміністраторів центру та через уповноважених представників, залучених до роботи в центрі, а саме: послуги, віднесені до компетенції Департаменту реєстрації міської ради (відділ державної реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  та відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно).

Ознайомитися  з переліком адміністративних послуг та необхідних документів для їх отримання можна у розділі «Громадянам. Адміністративні послуги» .

Нагадаємо, що з метою сприяння налагодженню конструктивної та ефективної взаємодії між всіма учасниками системи надання адміністративних послуг, обміну досвідом діяльності центрів надання адміністративних послуг у листопаді   2017 року Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради долучився до Всеукраїнської Асоціації ЦНАП.

Довідково: Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради утворено рішенням міської ради 30 травня 2013 року.

Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов підприємцям та впровадження зручного графіку прийому мешканців міста, скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб, відповідальних за підготовку документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here