У 2012 році найбільший виробник морозива в Україні Житомирський маслозавод (ТМ "Рудь") збільшив виробництво морозива на 17,5%, або на 4,1 тис. тонн до 27,6 тис. тонн у порівнянні з 2011 роком, про це пише сайт bin.ua , посилаючись на Українські Новини.
"У минулому році ми збільшили свою ринкову частку на 2% в порівнянні з 2011 роком і зайняли 25,5% українського ринку морозива, реалізувавши 27,6 тис. тонн даної продукції", – сказав співрозмовник агентства.
За його словами, таких результатів вдалося досягти завдяки оптимізації асортименту морозива та ефективної маркетингової політики компанії.
Як повідомляло агентство, асоціація українських виробників "Морозиво і заморожені продукти" відзначає збільшення обсягу виробництва морозива і харчового льоду в 2012 році на 7,6%, або на 7,6 тис. тонн до 108,504 тис. тонн порівняно з 2011 роком.
2011 Житомирський маслозавод закінчив із чистим прибутком 34150000 гривень, збільшивши чистий дохід на 25,34%, або на 173 838 000 гривень до 859 806 000 гривень в порівнянні з 2010 роком.
Підприємство, створене в 1981 році і зареєстроване у формі публічного акціонерного товариства, є одним з найбільших виробників молочних продуктів, морозива, вершкового масла, сухого знежиреного молока, кефіру, сметани, йогуртів та сирів.