Комунальне підприємство «Житомирводоканал» виділяє 232 тисяч гривень на розробку та розміщення власної реклами.
Відповідний тендер виставлено на сайті prozorro.
Керівництво водоканалу купує рекламний час на радіо і рекламних моніторах, а також розміщення сюжетів на сайті «Житомир.Info».
Відповідний тендер комунальне підприємство оголосило 16 березня.
Відповідно до документу, за 232 тисячі гривень фірма переможець повинна створити рекламного контенту на 97200 секунд та транслювати його на «Наше Радіо 102,7 FM», «П`ятниця 91,1 FM» та « NRJ 107.3 FM» 3240 разів протягом року.
Крім того, переможець тендеру повинен виготовити 9 сюжетів загальною тривалістю 1620 секунд та розмістити їх на сайті «Житомир.Info».
Переможець тендеру також повинен розмістити рекламу «Житомирводоканалу» на відеобордах за адресами вул. Михайлівська, 4 та площа Житній Ринок, 3. Протягом року на цих бордах має транслюватися реклама 17 тис 280 разів загальною тривалістю 518400 секунд.
Нагадаємо, у Житомирі депутати забрали кошти з Дня міста, Великодня та Дня Європи через коронавірус.
Рішення прийнято з метою економії коштів місцевого бюджету у зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції.