Home Місто Житомиряни можуть проголосувати за міського голову Сухомлина у проекті ”Мер-інноватор-2017”

Житомиряни можуть проголосувати за міського голову Сухомлина у проекті \”Мер-інноватор-2017\”

 "Українська правда" та Міжнародний саміт мерів розпочинають третій етап спеціального проекту "Рейтинг українських мерів-інноваторів", мета якого – продемонструвати міста з населенням до 500 тисяч осіб, де найуспішніше впроваджуються інновації.


Голосування розпочинається 18 грудня та закінчиться 11 січня. Переможець буде оголошений 12 січня. За правилами проекту, одна людина може проголосувати лише 1 раз.

Проголосувати за мера-інноватора можна  тут.


Нагадаємо, що міський голова Житомира Сергій Сухомлин успішно подолав відбіркові етапи проекту, потрапивши у ТОП-20, а нині у ТОП-5 учасників, ставши фіналістом.

Сергій Сухомлин

Народився 21 червня 1971 року в Житомирі. Професійну освіту здобув у Харківському гвардійського вищого танкового командного ордена Червоної Зірки училищі імені Верховної Ради Української РСР. Пізніше займався підприємницькою діяльністю. Працював на посаді комерційного директора ТОВ "Візаж". Одружений, виховує двох дітей.

Міська рада запустила мобільний додаток "Кліматичні краплі", який відстежує та винагороджує громадян чашкою кави або, наприклад, тістечком у міських кафе за їх внесок у захист довкілля та екологію планети. Додатком наразі користуються близько тисячі житомирян. Забезпечення екологічної стійкості міст і населених пунктів – це 11-та Ціль сталого розвитку 2016-2030 років ООН в Україні.

Цього ж року Житомир став першим містом в Україні та третім у Європі, де запроваджено Електронний квиток у міському наземному громадському транспорті. З березня 2017 року електронним квитком скористалися 1 мільйон 672 тисячі разів. Після запровадження е-квитка надходження до бюджету від виручки за проїзд зросли на 9%.

Містяни мають можливість зареєструвати дітей у дошкільні навчальні заклади онлайн на сайті міської ради. Система забезпечує прозорість процедури подачі заявок до ДНЗ і сприяє значній економії часу. У 2017 році вже зареєстровано близько 6 тисяч дітей у дошкільні навчальні заклади.

Читайте також: "Житомир планує зменшити викиди СО2 на 20%", – міський голова Сухомлин в ефірі телеканалу "1+1"

Житомир розробив брендинг свого міста, заснований на сучасних тенденціях мінімалізму з використанням простих геометричних форм. Логотип бренду Житомира обрано з-поміж 200 робіт, що надійшли від містян та учасників ініціативи "Місто, яким бачиш його ти".

Усі роботи було виставлено на огляд у соцмережі, на спеціальному сайті та на "лого-сушінні" під час святкування Дня міста. Таким чином, народним голосуванням обрали логотип-переможець.