Home Освіта Під час інтенсиву з маркетингу житомиряни дізнаються секрети успіху, лайфхаки, тенденції...

Під час інтенсиву з маркетингу житомиряни дізнаються секрети успіху, лайфхаки, тенденції реклами

 Житомирський національний агрекологічний університет   25 жовтня   з 09-30 до 17-30 запрошує усіх бажаючих взяти учать у навчальному інтенсиві з маркетингу «Marketing Days».


Це унікальна освітня платформа від лідерів професійної думки, маркетологів-практиків та студентів-авторів успішно реалізованих проектів.

В програмі заходу:


  – Event-marketing «Як отримати прибуток, святкуючи?»
  – Сторітеллінг Нобелівського рівня «Що дорожче: пляшка вина за 50$ чи 500$?»
  – Workshop «Досвід застосування краудфандингу для реалізації соціально орієнтованого проекту»
  – Тенденції сучасної реклами «Виносимо мозок чи просуваємо товар?» 
 –  Amazon Vs Apple: хто стане першою «компанією на трильйон доларів»?
 –  Віртуальна подорож «Світ навиворіт».
  – Експрес-практикум «Аватар клієнта». 
  – Coca-Cola, Uber, Aliexpress, H&M- а що створив би ти? 
  – Секрети успішних: «Як перетворити недоліки у переваги». 
  – Лайфхаки від гуру маркетингу. 


Мова тренінгу: українська, російська, англійська.

Маркетинг – це кар’єрний, соціальний та особистісний ліфт. Вам нагору? Поїхали!

Вхід безкоштовний. Місце проведення – ЖНАЕУ, ауд.55, Старий Бульвар, 7.