Home Люди Реєстрація на НМТ-2025: основні етапи та важливі нюанси

Реєстрація на НМТ-2025: основні етапи та важливі нюанси

НМТ-2025

Термін реєстрації

Реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ) у 2025 році розпочнеться 6 березня і триватиме до 3 квітня. У цей період вступники повинні створити персональний кабінет та внести необхідні дані. Про це розповідається на сайті Українського центру якості освіти.

Як створити персональний кабінет для реєстрації на НМТ

З 6 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти буде доступний спеціальний сервіс для створення персонального кабінету. Це можна зробити:

  • Автоматично через застосунок «Дія», надсилаючи копію цифрового документа (ID-картки або закордонного паспорта);
  • Самостійно, заповнивши форму в реєстраційному сервісі, де потрібно зазначити особисті дані, обрати тип документа, що посвідчує особу, та вказати його реквізити.

Обов’язкові документи для реєстрації

Для підтвердження реєстрації необхідно завантажити:

  • Копію документа, що посвідчує особу (ID-картка, паспорт, довідка з ЄДДР або витяг із реєстру громади);
  • Документ, що підтверджує реєстраційний номер платника податків (РНОКПП);
  • Документ про освіту (довідка з місця навчання для випускників 2025 року або копія диплома/атестата для випускників минулих років).

Додаткові документи

  • Вступники, які бажають складати тест державною мовою корінного народу або національної меншини, повинні надати довідку про мову навчання.
  • Особи, які потребують особливих умов складання тесту, мають подати медичний висновок за встановленою формою.

Виправлення помилок у реєстрації

У разі виявлення помилок у реєстраційних даних або відсутності необхідних документів вступникам нададуть можливість виправити їх до 8 квітня.

Апеляції та зміни в реєстраційних даних

Вступники можуть подавати заяви про зміну мови завдань або умов складання тесту. Також передбачена можливість подання апеляційної заяви в разі відмови в реєстрації.