У мережі оприлюднили результати міжнародного рейтингу «Ranking Web of Universities», куди увійшло понад 300 навчальних закладів України.
Зокрема, Житомирський національний агроекологічний з липня піднявся в цьому рейтингу ще на 10 позицій і нині займає 24 місце серед вітчизняних закладів вищої освіти, 4614 – серед світових.
Також цей показник найкращий серед університетів Житомирської області, адже ЖНАЕУ випереджає в рейтингу Житомирський державний технологічний університету (34 і 5250 місця відплвідно), Житомирський державний університет ім. І .Франка (66 та 6808 місця), Житомирський військовий інститут ім.С.Корольова (182 та 13848 місця, Житомирський інститут медсестринства (252 та 19799 місця).
Як відомо, результати досліджень Webometrics публікуються двічі на рік – у січні та липні. У процесі складання «Webometrics Ranking of World’s Universities» розробниками враховується кількість проіндексованих пошуковими системами сторінок сайту вищого навчального закладу, зовнішні посилання на нього, цитованість ресурсу, а також кількість завантажених на сайт файлів. Іншими словами, оцінюється змістовна та інформаційна складові web-сайту університету. Розробники відзначають, що при складанні рейтингу показники відвідуваності та дизайн сайтів не враховуються.
Новий web-рейтинг університетів світу Ranking Web of Universities складений з урахуванням систематизованих даних. Для рейтингу визначають місце навчальних закладів відповідно до ступеня представлення своєї діяльності в інтернет-просторі, застосовуючи свою власну методологію оцінки. В основу рейтингу покладено чотири критерії. Кожен критерій має певний ваговий коефіцієнт, відповідно до його значущості.
Webometrics — один з рейтингів кращих університетів світу. З 2004 року його складає Лабораторія кібернетики Національної дослідницької ради Іспанії і публікує двічі на рік (у червні-липні та січні). Рейтинг розпочинався з аналізу 6 тис. університетів у 2004 році, на сьогодні до нього входить понад 20 тис. закладів вищої освіти і визначають їхнє місце відповідно до ступеня представлення своєї діяльності в Інтернет-просторі, застосовуючи свою власну методологію оцінки.