Українські чиновники досі вважають військову тематику головним чинником патріотичного виховання сучасної людини та пропонують шукати підходи до молоді в соціальних мережах.
16 січня під головуванням міністра освіти Дмитра Табачника відбувся круглий стіл з питань військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.
За повідомленням прес-служби профільного міністерства, під час проведення заходу, на якому були присутні керівництво Міносвіти, Міноборони, державних центрів позашкільної освіти та представники громадських організацій, обговорювалася реалізація спільного плану заходів освітнього та оборонного відомств щодо виховання патріотично свідомої молоді, зокрема, – ефективні засоби взаємодії з підростаючим поколінням задля шанування ними військової історії та підняття престижу Збройних сил і військової служби.
Міністр освіти, розповідаючи про досягнення його відомства в сфері патріотичного виховання молоді зокрема зазначив: "Давайте згадаємо, як раніше дітей у школах вчили історії України, на що акцентувалася увага: от була Київська Русь – найбільша держава Європи, потім все це зникає, розчиняється, і потім у ХVІІ столітті виникає Богдан Хмельницький, потім аж до 1917 року – більше двохсот років – теж ніби нічого не відбувалося, і знову затишшя до самого року здобуття Україною незалежності. А хіба між цими подіями нічого не відбувалося? І лише нашими спільними зусиллями молодь почала дізнаватися про всі ті війни, в яких брали участь і перемагали наші пращури та про всі подвиги, які здійснювалися великими українцями. І я впевнений, що справжніх громадян України потрібно готувати і виховувати на зразках справжніх, великих перемог та на прикладі тих, хто їх досягнув".
У свою чергу директор департаменту соціальної та гуманітарної політики Міноборони Борис Андресюк звернув увагу на недостатнє нормативно-правове забезпечення та відсутність чіткого правового визначення поняття військово-патріотичного виховання, недостатнє фінансування заходів та наявність формального ставлення окремих командирів та вчителів до питання військово-патріотичного виховання.
У свою чергу заступник міністра освіти Борис Жебровський наголосив на підходах до роботи з молоддю, які, на його думку, є найбільш раціональними. Зокрема, за його словами, з молодими людьми потрібно вести діалог зрозумілою для них мовою та опираючись та тенденції сьогодення, наприклад, через соціальні мережі та організації зустрічей з молодими кадетами.






