Home Освіта Житомирські студенти привезли дипломи із Всеукраїнського фестивалю «Book fashion»

Житомирські студенти привезли дипломи із Всеукраїнського фестивалю «Book fashion»

У Всесвітній день книг та авторського права, 23 квітня, у бібліотеці Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася урочиста церемонія нагородження переможців ІІ Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion», на яку запросили й дві креативні групи студентів-медійників ЖДУ імені Івана Франка. За підсумками фестивалю студенти-першокурсники ЖДУ імені Івана Франка здобули «золото» у номінації «Ігровий буктрейлер» і «срібло» у номінації «Анімаційний буктрейлер».

Про це інформують на сайті вишу.

Загалом у ІІ Всеукраїнському фестивалі буктрейлерів і промороликів «Book fashion» взяли участь понад 250 пізнавальних, творчих та креативних відеоробіт студентів. Роботи надходили з усієї України: Волині, Закарпаття, Поділля, Наддніпрянщини, Донбасу та Причорномор’я. Були заявки й з Кримського півострова. Лідерами за кількістю надісланих робіт цьогоріч стали номінації «Ігровий буктрейлер», «Презентаційний буктрейлер» та «Анімаційний буктрейлер». Також було презентовано трейлери до дитячої та  розумної книги.

Першими свою нагороду – диплом ІІ ступеня – у номінації «Анімаційний буктрейлер» отримали франківки-першокурсниці спеціальності видавнича справа та редагування Дарина Шевченко та Юлія Глинчук, які під керівництвом викладача кафедри видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології Надії Миколаєнко  зробили анімаційний ролик до дитячої Книги року ВВС–2013 «Хто зробить сніг» (Мар’яна Прохасько, Тарас Прохасько).

Поки перша креативна група ЖДУ раділа з перемоги, хвилювання у другої групи студентів-першокурсників спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Оксани Бацюн, Сергія Косюченка, В’ячеслава Куліковського та їх керівника доцента кафедри видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології  Олени Свінціцької лише зростало. І, як з’ясувалось згодом, не дарма. У номінації «Ігровий буктрейлер» за відеоролик до книги Михайла Пасічника «То – біла гарячка Росії» з рук голови правління Всеукраїнської рекламної коаліції, президента Київського Міжнародного фестивалю реклами, офіційного представника міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні  Ірини Кузнєцової рекламісти ЖДУ отримали диплом І ступеня. «Це дуже круто! Молодці!», – прокоментувала нагородження франківців офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні  Ірина Кузнєцова.

В анотації до відеоролика, який отримав найвищу нагороду ІІ Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion», франківці писали: «Поезія – це перша спроба зрозуміти, що відбулось, і саме ця теза лягла в основу створення буктрейлера до збірки віршів поета Михайла Пасічника «То – біла гарячка Росії».  Книга  є своєрідним календарем того, що відбувалось на Сході України у 2014-2015 роках і триває досі. Кожен вірш збірки має присвяту певній даті.