В Житомирі триває серія круглих столів у кафе "Друзі&Кава", де протягом двох-трьох годин усі бажаючі мають можливість більше дізнатися про піар, його види й інструменти та етапи впровадження.
У ролі модератора виступає відома в Україні спеціаліст-практик в області піару, шеф-редактор ділового видання "Community" Тетяна Люлька, які віднедавна працюює і в Житомирі.
На другий круглий стіл по особистому піару прийшли житомирські активісти, представники громадських організацій, журналісти, фотографи і місцеві бізнес-леді.
"Імідж – це ключовий момент особистого піару. Відомо, що 50% капіталізації будь-якого бізнес-проекту – це заслуга особистого іміджу її власника. При цьому, не варто боятися відкриватися і показувати своє обличчя як керівника певного підприємства, адже бренд, який не має обличчя, фактично не має шансів на успіх. Наразі в Україні більшість власників певної мережі звикли ховатися за обличчями своїх регіональних представників чи директорів, або ж навпаки не бажають, аби вся увага була прикута до їх підлеглих. У такій ситуації завжди необхідно знаходити компроміс, але не забувати, що інколи вирішальну роль у бізнесі можуть зіграти не гроші, а знайомства і репутація власника, – переконувала слухачів Тетяна Люлька. – Ключовим у піарі має завжди залишатися відсутність негативу. Важливі деталі, емоції, але робити рекламу собі, своїй фірмі чи продукції за рахунок так званого "чорного" піару не варто. Треба розуміти, що з кожного й чого у будь-якому місті можна зробити бренд, але необхідно до всьього підходити професійно і обдумувати усі кроки та ймовірні результати завчасно".
За словами Люльки, робити висновки чи вдалася піар-кампанія або акція можна не раніше, ніж за три місяці від початку роботи у цьому напрямку, а більш адекватно про це стане зрозуміло за вісім місяців. Весь цей час потрібно чекати, але не зупинятися працювати.
Що стосується особистого піару, то його необхідно створювати із допомогою фахівця, слідуючи певному алгоритму, де не лише продумується образ, зовнішній вигляд, створюється серія фотографій, які разом з інформацією про особу публікуються у ЗМІ, але вигадується легенда, яку необіхідно успішно продати, постійно створюються інформприводи і т.д.
Юлія ДЕМУСЬ