Протягом трьох місяців тривала підготовка до представлення нової колекції вишиванок від студії вишивки «Я – Українець». Зокрема, майстрині працювали щоденно – розробляли нові моделі, шили їх та вишивали. Вже 18 травня у рамках відзначення Всесвітнього дня вишиванки влаштували у Бердичеві благодійний показ.
Глядачам ексклюзивно презентували 60 нових виробів – вишиванок, вишитих сорочок, вишитих суконь для дорослих і дітей, святкових і повсякденних, сімейних образів та індивідуальних вбрань. Вже незабаром їх можна буде побачити і придбати у фірмових магазинах студії в Житомирі та Бердичеві.
Мета такого заходу – не лише показати асортимент нових вишиванок, але й зібрати кошти на транспортний засіб для підрозділу спецпризначенців із Бердичева. Цей бус вони потребують для виконання бойових завдань на передовій. Вартість – 250 тисяч гривень, з яких, за результатами благодійного показу, було зібрано 100 тисяч.
«Від початку повномасштабного вторгнення ми проводимо збори коштів на придбання різних необхідних речей для військових. Була окрема ініціатива з продажу прапорів, коли кожен міг заплатити будь-яку суму на власний розсуд. За ці гроші ми змогли купити авто. Я особисто неодноразово їздила по автівки для воїнів, купувала, доставляла їх і передавала. Постійно шукаємо і використовуємо кожну можливість, аби допомогти захисникам, – розповідає директор «Я –Українець» Тетяна Білоус. – Благодійний показ об’єднав дуже багато небайдужих людей, саме завдяки яким ми змогли на крок наблизитися до мети – придбання чергового автомобіля. Ми зібрали 100 тисяч – кошти виручені від продажу квитків на показ, донейти, гроші від продажу різних виробів на ярмарці, яку напередодні організували наші місцеві «пластуни», а також вони продавали речі зі сцени. Це ще поки неостаточна сума, бо до мене досі звертаються люди, які готові передати чи переказати кошти, будемо вдячні за будь-яку допомогу».
Показ «Я –Українець» включав кілька виходів-дефіле, моделями у яких були учасниці конкурсів краси, вихованці хореографічних, вокальних та художніх студій і гуртків, активні жителі Бердичева та району, дебютанти. Постановкою номерів займалася Тетяна Білоус. У перервах глядачів розважали виконавці, колективи та музиканти.
«Весь показ ми стилізували у п’яти дефіле. Відкривали його наймолодші учасники. Назвали цей вихід «Народжені у вишиванці». Під час наступного виходу продемонстрували як і з чим можна носити наші вишиванки – на навчання, роботу. Дівчата були у вишиванках та спідницях з еко-шкіри. Третій вихід – мілітарі-стиль під композицію Ярмака «Дике поле» , тобто основні акценти були на кольорі хакі, а також використовували кольори наших прапорів – жовто-блакитний і червоно-чорний. На сьогоднішній день саме вони особливо символізують нашу незламність, український дух, прагнення боронити свої землі, відстоювати волю та незалежність. Одягаючи їх, кожен розуміє закладений сенс і зміст, – веде далі Тетяна Білоус. – Наступний вихід – етностиль: під живе звучання бандури моделі виходили босоніж. В ньому ми показали образи Тараса Шеченка, Лесі Українки, Марії Заньковецької, Івана Франка. Спеціально запросили двох бандуристок, які грали і співали українські пісні. На завершення – «Family Look»: єдність, що виражається в одязі показували мами з доньками, мами з синочками, сестри, молоді пари».
Юлія Демусь
Фото DenisMotsny